کد خبر: 44113 A

ببینید: برترین تیپ و استایل‌های کیت بلانشت/ بازیگری که از مدل‌ها مدل‌تر است!

ببینید: برترین تیپ و استایل‌های کیت بلانشت/ بازیگری که از مدل‌ها مدل‌تر است!

کیت بلانشت به‌عنوان یک ستاره سینما شناخته می‌شود اما به واسطه خوش‌پوش بودنش و علاقه‌ای که به مد دارد، انسان‌های زیادی از تیپ و استایل الگو می‌گیرند.

ایران آرت: کیت بلانشت متولد ۱۴ می ۱۹۶۹،  بانوی ۱۵۵ سانتی متری هالیوود است که از سال ۱۹۹۳ میلادی فعالیت خود را در پرده نقره‌ای آغاز کرد و اکنون یکی از هنرپیشه‌های زن معروف هالیوود به شمار می‌رود. او در سال ۲۰۱۸ میلادی، ریاست هیات داوران جشنواره کن فرانسه را بر عهده گرفت.

بلانشت یکی از بی‌حاشیه ترین سلبریتی‌های جهان است. برنده ۱ جایزه  اسکار، ۲ گلدن گلوب و ۲ بفتا که همواره تحسین فعالان سینما، مد و لباس و همچنین تحلیل‌گران حرفه‌ای پرده نقره‌ای را به همراه داشته است. او جوایز و تقدیرهای سینمایی و هنری بسیاری دریافت کرده و عنوان بهترین  بازیگر شصت و چهارمین جشنواره فیلم ونیز را نیز  بدست آورد.

بلانشت مثل نیکول کیدمن، متولد استرالیا است. مادرش حسابدار و پدرش، درجه دار نیروی دریایی آمریکا بود. بلانشت، دانش‌آموخته دانشگاه مبلورن بوده و در دو رشته هنری و اقتصادی تحصیل کرد. حضور بلانشت در تئاترهای مختلف استرالیا در  دهه نود قرن بیستم میلادی، سبب علاقه‌ای به دنیای بازیگری شد.

​این بازیگر مشهور علاوه‌بر حوزه بازیگری در زمینه مد هم فعال است و با برند معتبر آرمانی همکاری می‌کند. به واسطه خوش‌پوش بودن کیت بلانشت و علاقه‌ای که او به مد دارد انسان‌های زیادی از تیپ و استایلش الگو می‌گیرند. در ادامه به نقل از وبسایت برفی‌ها با برترین تیپ و استایل‌های این بازیگر آشنا خواهید شد.


1

کیت بلانشت در این استایل، لباس چاپی بلند و پوشیده‌ای از  برند لاکچری ژیوانشی بر تن دارد که در مراسم جوایز آکادمی بریتانیا بر تن داشت. این عکس، اندام کوتاه و لاغر او را در این لباس شب خوش‌طرح به نمایش می‌گذارد.



2
لباسی  که در بالا مشاهده می‌کنید، از محصولات پاییزی خوش طرح و دوخت برند MAISON  MARGIELA COUTURE است که کیت در اکتبر ۲۰۱۸ بر تن داشت.



3
کیت بلانشت در این عکس، مدل مو ساده کوتاه را با کت  مشکی و پیراهم  زرد رنگ  که ظریف کاری شده است است کرد


4
کیت بلانشت در این عکس، صندل‌های متالیک زیبا و جذاب خود از برند گوچی را با لباسی سبز رنگ خوش طرح و بلند از همین برند ست کرده است. نگاه کنید که کمربند ضخیم  زرشگی رنگ گوچی چگونه توانسته شکست رنگ را در این  این لباس بلند پوشیده ایجاد کرده و شکوه آن را افزایش دهد. 


5
اگر به دنبال لباس شب باشکوه هستید این مدل زیبا لباس شب شیک و مجلسی تک شانه کیت بلانشت را در نظر داشته باشید که توسط برند آرمانی تولید شده است. ترکیبی با شکوه از رنگ‌های مشکی و طلایی که وی در جشنواره فیلم ونیز  ۲۰۱۸ میلادی در زمان اکران فیلم "سورپیریا" بر تن داشت.
 


6
کیت بلانشت در این عکس لباس شب مشکی دکلته که با خزهای سفید ست شده است را از برند آرمانی بر تن کرده و در فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز حاضر شده است.
 


7
کیت بلانشت در این فوتوشوت، لباس خز دار سفید و مشکی را از برند لویی ویتون بر تن کرده است که به صورت  استادانه ظریف کاری شده است.
 

 

8
در این عکس شاهد لباس شب شیک و مجلسی مشکی رنگ بدون آستین از کیت بلانشت هستیم که در فرش  قرمز جشنواره فیلم کن فرانسه، تحسین‌های زیادی از مجلات مد و لباس را کسب کرد.  این لباس محصول اوت کوتور از برند کوتور ژیوانشی است.



9
کیت بلانشت در این تصویر، لباس شب چند رنگ که تنالیته  قرمز دارد  از برند کوتور ژیوانشی را به  نمایش در آورده  است که مدل یقه آن TURTLE NECK بوده از جمله لباس‌های شب کمتر دیده شده از سلبریتی‌های سینما با این طرح و نقش است.



10
لباس فاخر او در این عکس، محصولی صورتی رنگ از برند استلا مک کارتنی است که در طراحی مد سبز بسیار  فعال بوده و بعید نیست که از الیاف طبیعی بازیافتی در دوخت این کت و شلوار دوست داشتنی کیت بلانشت استفاده شده باشد. کفش‌های او نیز  از برند محبوبش یعنی آکوازار است. برند Aquazzura خانه مد ایتالیایی است که طرفداران بسیاری در میان سلبریتی‌های پرده نقره‌ای و موسیقی دارد. 



11
 کیت بلانشت لباس چاپبی مشکی و سیاه فاخری از برند والنتینو را بر تن دارد و در جشنواره فیلم تریبکا شرکت کرد. لباسی که او بر  تن داشت، محصولی از برند لویی ویتون است که با کفشی با ساتن قرمز رنگ از برند جوزپه زانتی ست شده است.

مدل کیت بلانشت بازیگر فشن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین