کد خبر: 44394 A

استفاده جالب طراحان از لباس‌های کهنه/ عکس

استفاده جالب طراحان از لباس‌های کهنه/ عکس

برند بالنسیاگا با همکاری یک طراح مبلمان روسی با نام هری نورایف، یک مبل شفاف با لباس‌های کهنه طراحی کرده است.

ایران آرت: مسئله‌ای که این روزها دغدغه بسیاری از هنرمندان و صنعتگران در حوزه مبلمان و لباس و سایر کالاها شده است، محیط زیست و متوقف کردن فعالیت‌هایی است که به این حوزه آسیب می‌رساند؛ بنابراین رویکردی در پیش گرفته‌اند که نه‌تنها کمترین آسیب را به محیط زیست بزنند، بلکه با طراحی‌های خود به حفظ آن کمک کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از vogue، یکی از برندهایی که در این زمینه فعالیت کرده است، کمپانی بالنسیاگاست که با همکاری یک طراح مبلمان روسی مستقر در یورک، هری نورایف، یک مبل شفاف طراحی کرده است.

این مبل با پوشاک کهنه و آسیب‌دیده و همچنین لباس‌های برندها که قابل استفاده نیستند و از مد خارج شده‌اند پر شده است. مبل بالنسیاگا یک قطعه هنری است برای طرفداران محیط‌زیست که ساخت آن ۲ ماه طول کشیده است. الگوی رنگ‌بندی این مبل تصادفی، ولی زیباست. بالنسیاگا در مورد این کاناپه توضیح داد که این اقدام با هدف تشویق رویه‌های پایدار در طراحی مبلمان بوده است. 

2

برند بالنسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی متولد باسک تاسیس شد. او از متخصصان در زمینه لباس‌های سفارشی بود و کریستین دیور که از هم‌عصرانش بود، از وی به عنوان "استاد همه ما" یاد می‌کرد.

از این مبل در سوم دسامبر ۲۰۱۹ در میامی آمریکا رونمایی شده است.

3

 

 

معماری لباس طراحی فشن مبل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین