کد خبر: 45939 A

ببینید: کالکشن ۲۰۲۰ شنل و چهره سرد مدل‌ها

ببینید: کالکشن ۲۰۲۰ شنل و چهره سرد مدل‌ها

این شو در حالی آغاز شد که مدل‌ها با چهره‌هایی سرد در لباس‌هایی شبیه به دختران مدارس کلیسایی وارد باغ شدند و موسیقی سرد و ترسناکی آنها را همراهی می‌کرد.

ایران آرت: از کالکشن بهار و تابستان 2020 برند شنل که متاثر از فضا و خاطرات کودکی کوکو شنل طراحی شده، رونمایی شد. این کالکشن در باغ رمانیتک و شاعرانه قصر بزرگ پاریس با طراحی و سرپرستی ویرجینیا ویارد، طراح ارشد برند شنل به نمایش درآمد.

به گفته ویارد، این کالکشن بر اساس خاطرات کودکی کوکو شنل طراحی شده است. زمانی که کوکو مادرش را از دست می‌دهد و پدرش او را به یک نوانخانه می‌سپارد تا در سفرهای شهر به شهر به‌عنوان یک فروشنده، دخترک را با خود همراه نکند، کوکو که در شرایط سختی زندگی می‌کرده تحت تعالیم راهبه‌های نوانخانه شروع به خیاطی می‌کند و این نقطه آغازین سفر هیجان‌انگیز او در دنیای مد و فشن است.

به گزارش مدوپیا، لباس‌های این کالکشن متأثر از زمان زندگی کوکو در نوانخانه و لباس‌های اوست؛ لباس‌هایی که با پارچه‌های غالباً راه راه و سیاه و سفید طراحی شده است. این ایده الهام تنها در لباس‌های این کالکشن به کار نرفته است، بلکه تیم طراحان و کارگردان اجرایی، در انتخاب محل رانوی و طراحی آن نیز به بازسازی فضای سرد و در عین حال رمانتیک دهه 90 قرن نوزدهم پرداخته‌اند.

11

این شو در حالی آغاز شد که مدل‌ها با چهره‌هایی سرد در لباس‌هایی شبیه به دختران مدارس کلیسایی وارد باغ شدند و موسیقی سرد و ترسناکی آنها را همراهی می‌کرد.

با وجود تم مشخص مدرسه کلیسایی و بازسازی فضای قرن نوزدهم در این کالکشن، تنوع طرح‌ها به گونه‌ای است که برای هر نوع سلیقه‌ای قابل استفاده است. از پیراهن‌های پارچه شیشه‌ای و رنگ روشن با بندهای روی شانه، پیراهن‌های راسته چاک‌دار و نهایتاً تا امضا و مدل مورد علاقه و همیشگی این برند، کت و دامن‌های متفاوت جذاب.

5

ویرجینیا معتقد است که طراحی لباس با روحی تابستانی برای زنان کار جذابی است. او می‌گوید که تصویر تابستان وقتی پابرهنه با دامنی خنک و گیسوانی رها بر روی سنگ فرش‌های داغ راه می‌روی، جذاب است و او قصد داشته تا با این کالکشن قدمی به این تصورات زیبا نزدیک شود.

این برند پیش از این هم کالکشنی را به احترام یکی از نام‌های بلند آوازه خود یعنی گابریل شنل طراحی کرده و از او یاد کرده بود. گویا این الگویی جدید برای برند شنل است تا با یاد کردن یکی از طراحان اصلی خود به طراحی‌های دلنشین و جذاب قدیمی خود نگاهی دوباره بیندازد.

کوکو شنل شنل شانل هفته مد پاریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین