کد خبر: 46073 A

مدل موهای پرطرفدار سال ۲۰۲۰/ عکسها

مدل موهای پرطرفدار سال ۲۰۲۰/ عکسها

در نمایش‌های مد بهار ۲۰۲۰ از تازه‌ترین مدل موهای زنانه رونمایی شد.

ایران آرت: نمایش‌های مد و لباس فصل بهار ۲۰۲۰ پر از روندهای چشمگیر و متنوع چه از نظر مد، گریم و یا حتی مدل موهایی بود که چشم را با تجدید و جسارت‌شان جلب می‌کردند.

به گزارش تابناک باتو، در این‌جا برجسته مدل‌موهایی که در نمایش‌های بهار ۲۰۲۰ به چشم می‌خورند، آورده شده‌ است.

۱. موهایی که با اکسسوارها تزئین شده‌اند

اکسسوارهای مو یکی از برجسته‌ترین مدل موهای بهار ۲۰۲۰ بود. برای این‌ فصل مدل‌موها نه تنها انتخاب شما خواهد بود بلکه اکسسوارهای سرشار از شور زندگی عرضه‌شده توسط مارک‌های مختلف نیز به انتحاب‌های شما اضافه خواهد شد. در نمایش مد سیمون‌روچا، مرواریدها موهای بافته‌شده را آراسته کرده‌بودند و همچنین پرهایی را که روی رشته‌های مو پرواز می‌کردند تا نشاط و زیبایی بیشتری به ظاهر شما ببخشند. در نمایش الکساندر مک‌کوئین، نخ‌های نازک نیز به طرّه‌های مو بافته شده اضافه شد. کلاه‌ها نیز از دیگر اکسسوارها بودند که روی سر مدل های نمایش پرادا به چشم می‌خوردند.

1

Simon Rocha سیمون روچا

۲. موهای بافته‌شده در همه نمایش‌های مد

به نظر می‌رسد استایل‌های بهاری ۲۰۲۰ به وفور شاهد موهای بافته‌شده بوده‌است. این مدل مناسب بزرگسالان ما را به یاد روزهای پرشور دوران کودکی می‌اندازد، و از سوی دیگر به شما جذابیّت می‌بخشد. در نمایش دیور موهای بافته شده مدل‌ها قابل توجه بود و موهای آنها را شاداب و پرپشت نشان می‌داد.

2
دیور Dior

۳. مدل موی‌خیس

این‌مدل مو را در فصل‌های پیشین دیده بودیم که دوباره برای بهار پیش‌رو بازگشته‌است. یک مد جسورانه و جوانانه که بسیاری از ستاره‌ها روی فرش قرمز آن را تجربه کرده‌اند که به استایل آنها جسارت می‌بخشید. نمایش مد ورساچه میلان، بالمِین پاریس و سالواتوره فِراماگو این مدل موی خیس دیده می‌شود.

3

ورساچه Versace

۴. فرق‌وسط

فرق‌وسط یک مد کلاسیک است. اگر موی نرم و بلند دارید فرق وسط را انتخاب کنید‌. فرق وسط در نمایش مد جی‌دبلیو اندرسون بسیار دیده‌شد و موی مدل‌های نمایش بوتیگا وینیتا و شانل دیده می‌شد.

4

 Bottega veneta 


5

JW Anderson


6

بالمین Balmain


7

Salvatore Ferragamo سالواتور فِراماگو 


8

Alexander McQueen الکساندر مک‌کوئین


9

جی‌دبلیو اندرسون JW Anderson


10

Chanel شانل

 

مدل مانکن مدل مو استایل فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین