کد خبر: 46102 A

نوبی طلایی و لباس‌های ۲۰۲۰/ طراح ایرانی نماینده مد آلمان شد

نوبی طلایی و لباس‌های ۲۰۲۰/ طراح ایرانی نماینده مد آلمان شد

کالکشن جدید نوبی طلایی، طراح ایرانی‌الاصل ساکن آلمان مورد توجه رسانه‌های آلمانی و طرفداران مد قرار گرفته است.

ایران آرت: نوبیه طلایی، طراح لباس ایرانی، نماینده جدید مد آلمان در دنیاست.​ نوبی در سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد و همواره تحت تاثیر مادربزرگ خود که اصالتی عشایری و چادرنشین داشت قرار گرفت. او در ۱۱ سالگی به همراه خانواده به برلین مهاجرت کرد و بعدها به دانشگاه هنر مد اسمود در این شهر رفت.

نوبی بعد از اتمام دانشگاه به فروشندگی وبازاریابی در چند برند معروف ولوکس مشغول به کار می‌شود. البته مدتی را نیز به طراحی داخلی پرداخت. درنهایت برند نوبی در سال ۲۰۱۵ در آلمان آغاز به کار کرد.

به نقل از وبسایت سارک، اولین تجربه طراحی لباس نوبی نمایش مجموعه بهار وتابستان ۲۰۱۶ بود که در قالب یک برنامه‌ی انفرادی در برلین در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت او در همین سال دفتر شرکت خود را گسترش داد ویک ساختمان الگوسازی وآتلیه  طراحی به آن اضافه کرد.

مجموعه دوم وی با نام پاییز وزمستان ۲۰۱۶-۲۰۱۷ در نمایش برلین بر روی صحنه آمد که وام گرفته از موفقیت‌های قبلی وی نیز بود.

نوبی طلایی

نوبی کم کم مورد توجه بسیاری از نشریات معتبر در حوزه مد مانند اشپیگل آلمان قرار گرفت. اشپیگل در مورد او این چنین می گوید: "نوبی طلایی نماینده جدید MadeIn Germany در دنیاست." همچنین نوبی توانسته نظر کریستیانه آرپ، رییس مجله معتبر ووگ رابه خود جلب کند .

​این طراح مد ایرانی چندی پیش از کالکشن پاییز/ زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ خود رونمایی کرد. در ادامه تصاویری از شوی نوبی طلایی در برلین را می‌بینید. 

لباس طراح لباس پوشاک طراح مد کالکشن نوبیه طلایی نوبی طلایی
نظرات خوانندگان
  • مجیدمیدانسری
    پاسخ

    عالی خانمم از طراحان لباسه کارش خیلی عالیه ظرافت کارش را باید ببینید طراح لباس شب ولباس عروسه وبهترین نازک دوزی ها راانجام میده مرسی

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین