کد خبر: 46289 A

ببینید: حضور چهره‌های مشهور در هفته مد لندن

ببینید: حضور چهره‌های مشهور در هفته مد لندن

در هفته مد لندن افراد مشهور بر صندلی‌های ردیف اول نمایش‌های مد نشستند و با بر تن کردن بهترین لباس‌هایشان، خوش‌سلیقگی خود در انتخاب لباس را نشان دهند.

ایران آرت: دوستداران لباس‌های زیبا در هفته مد لندن، با نهایت شور و شوق به تماشای آثار خیال‌انگیز طراحانی مثل ریچارد کیم و مالی گادرد آمدند.

البته فقط خرامیدن مدل‌ها روی صحنه برای تماشاگران چشمگیر نبود.

در سراسر ماه مد هیاهوی افراد مشهور را می‌توان بر صندلی‌های ردیف اول نمایش مد به چشم دید که بهترین لباس‌هایشان را به تن کرده‌اند تا خوش‌سلیقگی‌شان در انتخاب لباس را نشان دهند.

AFP-1P18MK (1)

به نقل از ایندیپندنت، در روز یکشنبه چند تن از اعضای خانواده بکهام، خود دیوید بکهام و فرزندانش رومئو، کروز و هارپر بر صندلی‌های ردیف اول، کنار ادوارد انینفول و آنا وینتور، سردبیران مجله ووگ نشسته بودند تا مجموعه پاییز/ زمستان ۲۰۲۰ ویکتوریا بکهام را تماشا کنند.

AFP-1P15OF

 رومئو ۱۷ ساله و کروز ۱۴ ساله برای مادرشان در اینستاگرام پیام تبریک نوشتند.

رومئو نوشته بود: "مایه افتخاری مادر جان" و کروز هم نوشته بود: "تبریک مادرجان، مایه افتخاری. چه نمایش خیره‌کننده‌ای!"

200218131409-26-london-fashion-week-aw20

سیناد بورک کنشگر و نویسنده نیز در نمایش آثار ویکتوریا بکهام حضور داشت که بعدا عکسش در نمایش روکساندا در کنار ونسا ردگریو، شلیا اتیم، کیت بلانشت، جولی ریچاردسون، زوی اشتن و سندی پاول منتشر شد.

بورک هم بعد از دیدن نمایش مجموعه ویکتوریا، در اینستاگرام از این طراح ستایش کرد: "تا آنجا که یادم می‌آید همیشه از گروه اسپایس گرلز خوشم می‌آمد و وقتی نخستین کارشان منتشر شد مهمانی تولدم را با حال و هوای گروه آن‌ها برگزار کردم. اما در چند ماه گذشته سعادت آن را داشتم با ویکتوریا دمخور باشم و از او یاد بگیرم و او را بشناسم."

CONSUMER-Fashion-16460891

CONSUMER-Fashion-12262607

imogen-poots-2

CONSUMER-Fashion-12272666

naomi-shimada

pixie-geldof

 

کیت بلانشت ویکتوریا بکهام دیوید بکهام هفته مد لندن ونسا ردگریو شلیا تیم جولی ریچاردسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین