کد خبر: 47105 A

سلین دیون قواعد مد را شکست/ عکس

سلین دیون قواعد مد را شکست/ عکس

سلین دیون که با لباس صورتی فلامینگو در شهر دیده شد دامن خود را با شلوار پوشید تا به طرز شگفت‌انگیزی یکی از قواعد مد را بشکند.

ایران آرت: در دنیای مد، قوانین برای شکسته شدن ایجاد شده‌اند. هر بار که این اتفاق می‌افتد، توجه همه را به سوی خودش جلب می‌کند. این بار نوبت به شکستن قوانین مد توسط سلین دیون رسیده است. او بار دیگر به طرز شگفت‌انگیزی این کار را انجام داد و دامن خود را با شلوار پوشید. 

این ستاره 51 ساله بعد از ظهر شنبه 7 مارس، هنگامی که از هتل خود در شهر نیویورک با لباس شگفت‌انگیزش به رنگ صورتی فلامینگو خارج شد، مرزهای مد را بار دیگر جابه‌جا کرد. جدا از رنگ ویژه در ظاهر کلی او، سر تا پا پوشیده بودن لباس‌هایش بسیار مورد توجه همه قرار گرفت. این هنرمند افسانه‌ای پراهن خود را با جلیقه بزرگ، دامن پلیسه‌دار و شلوار دلپذیری هماهنگ کرده بود.

به گزارش وبسایت دینو، روز گذشته دیون در خیابان، جسورانه مسیر شخصی خود را ساخت و ثابت کرد که در دنیای شیک‌پوشی، "بیشتر هم بیشتر است". ایده او برای انجام این کار، احترام به حقوق زنان در پی روز جهانی زن بود و نشان داد که با پوشیده بودن هم می‌توان بسیار زیبا و جذاب به نظر رسید.

سلن دیون 1
او با کمربند نقره‌ای باریک و طراحی "کیت یانگ" (Kate Young) برای عینک آفتابی Tura به این هدف خود دست یافت. به جرات می‌توان گفت که او به دنبال پوششی برای قتل عام عمومی بود؛ چرا که او در حال رفتن به Prudential Center در نیوآرک نیوجرسی بود. علاوه بر نمایش لباس روشن و جسورانه‌اش، این خواننده افسانه‌ای قرار بود آخرین اجرای خود را در تور جهانی Courage داشته باشد.

سلن دیون 2

سلن دیون 3

سلن دیون

سلن دیون فشن سلین دیون
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین