کد خبر: 48308 A

رازهای زیبایی طبیعی میراندا کر/ مدلی که صورتش را جراحی نمی‌کند

رازهای زیبایی طبیعی میراندا کر/ مدلی که صورتش را جراحی نمی‌کند

برخلاف بسیاری از مدل‌های ویکتوریا سیکرت که زیبایی ظاهرشان را مدیون جراحی‌های متعدد هستند، میراندا کر برای زیبایی خود از روش‌های دیگری استفاده می‌کند.

ایران آرت: میراندا کر از مدل‌های مشهور ویکتوریا سکرت است که از ۱۳ سالگی وارد حرفه مدلینگ شد. او تا به حال در بسیاری از کت‌واک‌ها حضور داشته و با آژانس‌های مد فراوانی قرارداد امضا کرده است. 

میراندا در سال ۲۰۰۷ به عنوان مدل با کمپانی ویکتوریا سکرت همکاری خود را آغاز کرد و تبدیل به اولین استرالیایی این کمپانی مد و لباس شد. 

به نقل از تابناک باتو، این مدل لباس استرالیایی که همیشه زیبا ظاهر شده است، ۳۷ ساله شد. در این گزارش رازهای زیبایی این مدل معروف را خواهید خواند. اسرار زیبایی او چیست؟

استفاده از روغن‌های طبیعی برای جلوگیری از خشکی پوست: خشکی پوست یکی از عواملی است که باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود. خشکی پوست با افزایش سن بیشتر می‌شود، به همین دلیل نباید از چرب کردن پوست با روغن‌های مختلف آرایشی غافل شد. میراندا کر به این موضوع کاملاً آگاه است. او هر روز صبح، پوست صورت خود را با روغن‌های مختلف و فرآورده‌های طبیعی چرب می‌کند و آن را از خشکی نجات می‌دهد. قسمت‌های زیر چشم از مهمترین بخش‌ها است و روغن را روی پوست می‌مالد و حرکت اضافی انجام نمی‌دهد تا به طور طبیعی جذب پوست شوند.

میراندا کر

گفتنی است روغن های طبیعی مانند: روغن نارگیل، روغن کره شیا و روغن زیتون برای مراقبت از پوست و مو برای قرن ها استفاده شده است. نسل‌های بعد آنها را برای انواع مختلف مرطوب کننده، محافظ کننده و ضد باکتری برای صورت به کار برده‌اند. با رشد صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی در عصر مدرن، استفاده از روغن های طبیعی برای ماساژ صورت اغلب نادیده گرفته شده اند، اما در دهه گذشته، چشم انداز جدیدی را برای فرآورده های طبیعی به وجود آمده است، چرا که مردم تلاش می کنند از مواد به شکلی ارگانیک و بدون افزودهی استفاده کنند.

4

پاکسازی هر روزه پوست: پاکسازی پوست اقدامی روتین برای میراندا کر است، او پاکسازی را خفیف و درست و اصولی انجام می‌دهد بدین معنا که رطوبت و چربی لازم پوست را با آن از بین نمی‌برد.

1

گفتنی است روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌هایی می‌پوشانند که در حفظ رطوبت پوست موثرند و خواص ضد میکروبی هم دارند. در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا می‌کنند، منافذ پوستی را می‌بندند و باعث آکنه و جوش می‌شوند. پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف کند. به علاوه آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم، روی پوست می‌نشینند و باعث التهاب، بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر می‌شوند. مشکل محصولات پاکسازی پوست که روی حذف چربی‌های اضافی تمرکز دارند این است که مصرف کنندگان گاهی به شکل افراطی از آن‌ها استفاده می‌کنند. یادتان نرود که چربی‌ها برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. استفاده‌ی نادرست و بیش از حد از اسکراب‌ها یا لایه‌بردارها نه تنها به پوست شما کمک نمی‌کند؛ بلکه به آن آسیب هم می‌رساند. بخور دادن به همراه ماساژ صورت که خونرسانی زیر پوست را بهبود می‌بخشد، بهترین روش پاکسازی پوست از زوائد مخرب است.

2

سرم ویتامین C: میراندا کر از سرم ویتامین سی برای پوست استفاده می‌کند. سرم یک محصول مراقبتی از پوست است که بعد از شستشوی پوست و قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده از آن استفاده می‌شود، بهترین راه برای محاففظت از پوست در برابر پیری زودرس استفاده‌ی مستقیم از ویتامین سی روی پوست است. این امر منجر به کاهش چین و چروک و افزایش تولید کلاژن می‌شود و پوست را روشن می‌کند. 

3

میراندا کر به خوبی می‌داند که آرایش غلیظ باعث بسته شدن منافذ پوست و افزایش چین و چروک روی آن می‌شود، به همین دلیل برای جلوگیری از مضرات آرایش غلیظ، به آرایش سبک روی آورده است و جز در موارد خاص از کانسیلرها در زیر چشم و... استفاده نمی‌کند.

 

زیبایی مدل مانکن میراندا کر ویکتوریا سیکرت
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین