کد خبر: 49038 A

ماسک کیم کارداشیان در ۳۵ دقیقه رکورد زد/ اعتراف کندال جنر

ماسک کیم کارداشیان در ۳۵ دقیقه رکورد زد/ اعتراف کندال جنر

تمامی ماسک‌های تولید شده توسط کیم کارداشیان در مدت کوتاهی به فروش رسید و به طور همزمان کندال جنر، خواهر ناتنی‌اش از مبارزه خود با اختلال اضطراب خبر داد.

ایران آرت: کیم کاردشیان، چهره تلویزیونی شناخته شده روز گذشته اعلام کرد، خط جدید تولید ماسک از برند گن‌های لاغری خود به نام Skims را راه‌اندازی کرده و تعدادی از این ماسک‌ها را به صورت آنلاین برای فروش گذاشته است.

گفته می‌شود، ماسک‌های تولیدی و جدید برند Skims کیم کاردشیان با استقبال بسیار زیاد مردم روبرو شده و تمامی این ماسک‌ها تنها در عرض ۳۵ دقیقه به فروش رسیده‌اند. علاوه بر این، این ماسک‌ها با قیمت ۸ دلار و در پنج رنگ مختلف به بازار عرضه شده‌اند.

به نقل از سیگاتک، کیم کاردشیان با انتشار پیامی در توییتر گفت: "متاسفانه تمام ماسک‌های برند Skims فروخته شدند. اما من و همکارانم در لس‌آنجلس در حال کار بر روی این موضوع هستیم تا هر چه سریع‌تر ماسک‌های بیشتری تولید کنیم. هفته آینده، ماسک‌های جدید برای فروش گذاشته خواهند شد. از حمایت‌تان سپاسگزارم."

کیم کاردشیان حدود ۱۰ هزار ماسک تولیدی از برند خود را به موسسه‌های مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است.

اعتراف خواهر کیم کارداشیان

کندال جنر، مدل مشهور ۲۴ ساله و خواهر کایلی جنر و کیم کارداشیان در گفتگوی جدید خود از درگیری‌اش با بیماری اختلال اضطراب و حمله‌های شدید اضطرابی یا همان پنیک اتک که به او دست می‌دهد، صحبت کرد.

کایلی و کندال جنر

کندال جنر  درمورد بیماری خود توضیح داد: "این اتفاق برای اولین بار زمانی که سن کمی داشتم، برایم رخ داد. در آن لحظه من نتوانستم نفس بکشم و سریع به سمت مادرم رفتم و به او گفتم، نمی‌توانم نفس بکشم!"

او در ادامه گفت: "بعد از آن، مادرم مرا به دکترهای متعددی نشان داد تا از سلامت من مطمئن شود؛ اما هیچ کدام از آن‌ها به من نگفتند که از بیماری اختلال اضطراب رنج می‌برم.. تا اینکه سه الی چهار سال پیش، حملات اضطرابی من شدیدتر شد و من توانستم اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست بیاورم و متوجه شوم که از بیماری اختلال اضطراب رنج می‌برم."

سیگاتک خبر داد، کندال جنر با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد، در راه‌‎اندازی چالش جدیدی که مربوط به سلامت روان است؛ شرکت کرده و در این چالش افراد با بیان وضعیت روحی خود به افرادی که از اختلالات روحی و روانی رنج می‌برند، انگیزه می‌دهند و از مشکلات‌شان صحبت می‌کنند.

کندال جنر قصد دارد با انجام این چالش به افراد در دوران قرنطینه کمک کند تا بتوانند سلامت روان خود را حفظ کنند.

 

 

کیم کارداشیان کندال جنر کایلی جنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین