کد خبر: 49393 A

کلاه‌برداری کایلی جنر فاش شد/ احتمال حبس مدل ۲۳ ساله

کلاه‌برداری کایلی جنر فاش شد/ احتمال حبس مدل ۲۳ ساله

اگر دروغ‌ها و پنهانکاری‌های مالی و جعل اسناد برای زیاد نشان دادن ثروت ثابت شود، نظام قضایی و مالیاتی آمریکایی ممکن است کایلی جنر را محاکمه کند و به زندان بیندازد.

ایران آرت: کمتر از یک سال پیش ستاره ۲۳ ساله دنیای مد و لوازم آرایشی با رساندن ثروت خود به بیش از یک میلیارد دلار بالاتر از مارک زاکربرگ جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان لقب گرفت. به این ترتیب، چهره او روی جلد نشریه معتبر فوربس رفت و دیگر همه مطمئن شده بودند چهره جوان خانواده کارداشیان-جنر ثروتی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار دارد.

نکته جالب اینکه کارداشیان‌ها و جنرها با وجود درخشیدن در تمام عرصه‌ها به یک چیز بیشتر علاقه نشان می‌دادند و می‌دهند؛ قرار گرفتن در فهرست سالانه میلیاردرهای فوربس و تلاش برای بالا بردن رده خود در این فهرست. حالا به نظر می‌رسد درباره خواهر جوان‌تر این خاندان ماجرای میلیاردر شدن دست‌کم آن‌گونه که به نظر می‌رسید نبوده و کایلی جنر سال‌ها درباره میزان ارزش و موفقیت تجارت شرکت خود بزرگ‌نمایی می‌کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، با انتشار رقم نهایی معامله شرکت کوتی که تولیدکننده لوازم آرایشی با برند کایلی است، مشخص شد خاندان کارداشیان-جنر در پنهان نگه داشتن یک راز بزرگ موفق بوده‌اند. در واقع، کسب و کار کایلی بسیار کوچک‌تر از آن است که به نظر می‌رسد و با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی تمام اعضای خانواده، سودی که خواهر کوچک‌تر از تجارت خود به دست آورده، هرگز نمی‌توانسته است او را وارد فهرست میلیاردرها کند.

کارشناسان فوربس به این نتیجه رسیده‌اند که جنرها برای میلیاردر شدن به احتمال فراوان بسیاری از اسناد مالی و مالیاتی را جعل کرده‌اند. از این نظر، آنها کاملا به دانلد ترامپ شباهت دارند که سال‌هاست می‌کوشد نشان دهد ثروتی بسیار زیاد دارد. نکته عجیب در این میان، شهوت مشهورها برای دیدن شدن بیشتر و شهوت پولدارها برای پولدارتر به نظر رسیدن است و جنر و ترامپ شاخص‌ترین چهره‌های این گونه رو به افزایش به شمار می‌آیند.

بر اساس اطلاعاتی که تازه به دست آمده به علاوه تاثیری که شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ بر بازار لوازم آرایشی و بهداشتی گذاشته، ثروت شخصی کایلی جنر در بهترین حالت در حدود ۳۴۰ میلیون است؛ رقمی که او را در فاصله‌ای بسیار بسیار دراز و طولانی از فهرست میلیاردرها قرار می‌دهد. کایلی سال ۲۰۱۸ مدعی شده بود شرکت کوتی او ۳۰۰ میلیون دلار از فروش لوازم آرایشی درآمد داشته، در حالی که درآمد واقعی ۱۲۵ میلیون دلار بوده است.

با کنار هم قرار دادن تمام این اطلاعات و آمار و ارقام، فوربس به این نتیجه رسید که کایلی جنر هر چه باشد، میلیاردر نیست. اگر همه دارایی‌ها و سهام شخصی این ستاره جوان را جمع کنیم، کمتر از ۹۰۰ میلیون دلار خواهد شد که ۳۴۰ میلیون دلار آن مربوط به شرکت کوتی است. ارزش سهام این شرکت در زمانه شیوع کرونا ۶۰ درصد کاهش یافته و آن معامله ۱.۲ میلیارد دلاری پاییز سال گذشته را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

گفته می‌شود اگر دروغ‌ها و پنهانکاری‌های مالی و جعل اسناد برای زیاد نشان دادن ثروت و گردش مالی شرکت کوتی ثابت شود، نظام قضایی و مالیاتی آمریکایی ممکن است کایلی جنر را محاکمه کند و به زندان بیندازد. هر چند تا رسیدن به آن مرحله و برگزار شدن احتمالی دادگاه راهی دراز در پیش است.

 

مدل کارداشیان مانکن کایلی جنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین