کد خبر: 49934 A

برند ژیوانشی دگرگون می‌شود/ مد شدن لباس‌های الهام گرفته از طبیعت

برند ژیوانشی دگرگون می‌شود/ مد شدن لباس‌های الهام گرفته از طبیعت

مدیر خلاقیت جدید برند ژیوانشی بنیان‌گذار طرح لباس‌های خیابانی با عنوان "الیکس" است که از پوشش زنانه دوست‌داران طبیعت الهام می‌گیرد.

ایران آرت: نشان تجاری "ژیوانشی" اعلام کرده است که "متیو ویلیام" مدیر خلاقیت جدید خانه مد فرانسه خواهد شد.

این طراح آمریکایی زمام امور را از"کلر وایت کلر" می‌گیرد که بعد از سه سال فعالیت در این حرفه در اواسط آوریل از این منصب کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران‌آرت، ویلیام، که تمام مسئولیت مدیریت خلاقیت برای کل مجموعه مردان و زنان ژیوانشی را به عهده گرفته، اولین مجموعه خود را در ماه اکتبر نمایش می‌دهد. او توضیح می‌دهد: "من دنبال هدایت این نشان تجاری به عصری جدید منطبق بر تازگی و همگانی شدن هستم."

به نقل از ایندیپندنت، ویلیام گفت: "من بسیار مفتخرم که به خانه مد ژیوانشی پیوسته‌ام. موقعیت منحصر به فرد این خانه و فضای بی‌زمانش، از آن یک نماد غیرقابل‌انکار ساخته است و من منتظرم که با همکاری در گروه و هم در آتلیه‌ها به عصری جدید از تازگی و همگانی شدن رهسپار شویم."

وی افزود: "من از گروه "ال‌وی‌ام‌اچ" از این که به من اعتماد کرده و شانس برآورده شدن رویای زندگی‌ام را به من داده‌اند، بسیار سپاس‌گزارم. در این برهه زمانی خاص جهانی، می‌خواهم به همراه همکاران و مجموعه‌ام پیام امید بفرستم و بخواهم که همه در تغییرات مثبت شرکت کنیم."

ویلیام بنیان‌گذار طرح لباس‌های خیابانی با عنوان "الیکس" است که از پوشش زنانه دوست‌داران طبیعت الهام گرفته و نشان اصلی صحنه پرزرق وبرق لباس‌های خیابانی است.

شیوه او با وایت کلر که اولین مدیر خلاقیت زن در ژیوانشی بود، به شکل قابل ملاحظه‌ای فرق دارد. وایت کلر در مدت کارش تلاش کرد که بر تقویت آتلیه این خانه مد گران‌قیمت متمرکز شود و آن را با نمایندگان جدید، نظیر دوشس ساسکس (که طراح لباس عروس وی در سال ۲۰۱۸ بود) همراه کند. این طراح توسط "سیدنی تولدانو" رئیس و مدیر اجرایی گروه مد "ال‌وی‌ام‌اچ" تایید شد، کسی که "ارزش‌های اصلی هابرت دی ژیوانشی و حس ظرافت ذاتی خود" را به این خانه مد آورد.

در مقایسه، به نظر می‌رسد که ویلیام انتخاب شده تا مشتریان نسل جدید را با به وجود آوردن موارد زیبایی‌شناسانه هیجان‌انگیزتر که پیش‌تر و در زمان کار"ریکاردو تی شی" دیده می‌شد، برانگیزد. ریکاردو تی‌شی کسی است که در سال ۲۰۱۲ از سمت مدیریت خلاقیت در ژیوانشی، بعد از ۱۲ سال کناره‌گیری کرد.

 

ژیوانشی برند ژیوانشی متیو ویلیام خانه مد فرانسه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین