کد خبر: 51179 A

ابتکار جالب بلاگرهای آرایشی

روز روژلب؛ بدون ماتیک هرگز!

روز روژلب؛ بدون ماتیک هرگز!

هدیه روز رژلب، این مطلب است کافی ست بگویید رنگ پوست تان چیست تا میک آپ آراتیست های برندهای معروف لوازم آرایش به شما بگویند چه رژلبی با چه قیمتی بزنید

ایران آرت: آزاده جعفریان: روزنامه «ایندیپندنتINDEPENDENT ؛روزنامه چاپ لندن، طی مقاله ای روز رژ لب را که از سوی بلاگر های معروف مد و فشن نام گذاری شده بررسی کرد .

این نام گذاری در سال 2016 از سوی برند های معروف و بلاگر های شاخص؛ برند موگل و بلاگر هدا کاتان (موسس لوازم آرایش هدی بیوتی ) صورت گرفته است .

در این جستار  فشن دیزاینرهایی را داریم که بدون داشتن برخی از مارک و رنگ های رژ لب های معروف قادر به انجام کار خود نیستند؛ «لوییس ویت برد» (louise Whitbread) نویسنده این مقاله  29 جولای روز ملی رژ لب را با اینفولوینرسرهای معروف به بحث و نقد گذاشت. بلاگر های معروف در حوزه فشن و زیبایی از علاقمندان این حوزه خواسته اند رژلب های مورد علاقه خود را با هشتگ روز ملی رژ لب در فضای مجازی منتشر کنند. علاقمندان در این دعوت همگانی می توانند رژ لب هایی با ساختار بودجه و رنگ پوستشان بیابند . آنها می توانند ساختار مات، شاینی ، ساتین و ... و حتی رنگ های نود ،قرمز کلاسیک و حتی رنگ ها فشن تری چون آبی ، سبز و... را انتخاب کنند .

در ادامه چند بلاگر پر طرفدار برای فالویرهایشان اعتماد سازی کردند که به دوستداران میک آپ کمک کنند تا رژلب دلخواهشان را با توجه به نکات بارزی چون بودجه،رنگ آرایش ،رنگ پوست و علاقمندی برگزینند .

نخست جناب «دومینیک اسکینر» (Dominic Skinner ) هنرمند جهانی برند معروف مک با بیان علاقمندی به برند لوازم آرایش مک گفت: من رنگ های زیادی را از کالکشن رژ لب مک را می پسندم اما باید بگویم رنگی که همیشه بدون برو برگرد از آن استفاده می کنم رنگ های نود این مجموعه است . این رنگ ها جوری است که در هر مکان و زمانی از روز قابل استفاده است . حتی ما از این گونه رنگ ها برای مدلینگ های روی فرش قرمز نیز استفاده می کنیم.قیمت این نوع رژلب ۱۵ پوند است.

در ادامه خانم «آدولا گبوییگا »(Gboyega Adeola ) مدیر آموزش و پرورش هنری آزمایشگاه «ام سی گراس » انگلستان گفت :من با توجه به شغلم در آزمایشگاه برند لاکچری «ام سی گراس » رنگ «Net-A- porter» این برند رو انتخاب می کنم . من خودم رنگ پوست تیره ای دارم و پیشنهاد می کنم افرادی با رنگ پوست تیره این رژ لب ۳۵ پوندی را که قیمت بالایی هم دارد امتحان کنند . انتخاب رنگ نودی که با پوست های تیره همخوانی داشته باشد، بسیار سخت است ولی این رنگ با داشتن تم رنگ رز متوسط به خوبی روی لب های افراد تیره پوست مچ می شود.

«هدا کاتان» (Huda Kattan) میک آپ آرتیست و موسس لوازم آرایش «هدا بیوتی » نیز با اشاره به ماندگاری بالای رژ لب های هدی بیوتی گفت : رژ لب های ۱۶ پوندی هدی بیوتی اگر چه در ظاهر به نظر گران می آید ولی ماندگاری بالای این برند باعث می شود لوازم آرایشش مقروم به صرفه باشد . او نیز کالکشن رنگ های نود هدی بیوتی را معرفی می کند و به علاقمندان می گوید با این سری رنگ ها چهره شما به شکل یک سیلبریتی و سوپر مدل در خواهد آمد . افرادی که از رژ لب های مات هدی بیوتی در کنار سایه هایی با رنگ های گرم استفاده می کنند ،احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند .

خانم «پولاین بیریسکوی» (Pauline Briscoe) میک آپ آرتیست سیلبریتی های هالیوود رژ لب دلخواهش را رنگ دیوا از برند مک برگزید این رنگ یک تم زمستانی و ترکیبی از زرشکی و قهوه ای است که روی لب ها، نمایی مات را به تماشا می گذارد . این رنگ برای پوست های تیره ای چون من بسیار پسندیده است و چهره ای با اعتماد به نفس و جذاب را نمایش می دهد . این برند لوازم آرایش و به خصوص رژ لب هایش با وجود مات بودن و ماندگاری بالا، رطوبت خاصی به لب ها می بخشد و تکسچری مات را القاء می کنند .

شما هم می توانید از این مطلب برای آرایش هر چه بهتر خود کمک بگیرید و رنگ رژ لب مورد علاقه خودتون و با توجه به جنس، رنگ پوست و بودجه تون انتخاب کنید و در ضمن متن کامل این مقاله را در روزنامه INDEPENDENT  قسمت فشن و زیبایی مطالعه کنید .

 

 

 

آزاده جعفریان رژلب ماتیک رژلب مک رنگ های نود
نظرات خوانندگان
  • عسل
    پاسخ

    چه جالب.توی ایران هم مراسمش برگزار میشه؟

  • فروزان
    پاسخ

    بله واقعا رژلب در عوض شدن حالم عالیه کارش به خصوص رنگ های جیغ غلیظ براق

  • ابی
    پاسخ

    دخترای ایرونی این قدری که عاشف آرایش اند عاشق چیز دیگه ای نیستن.رژلب خوبه،کم و متناسب نه مثل دخترهای امروزی که همه صورت شان رژلب شده

    • ناشناس

      والله این روزها مردها بیشتر از زن ها آرایش میکنن

  • ابرو
    پاسخ

    هر کی هر چی می خواد بگه رژلب و آرایش به من انرژی و اعتماد به نفس میده

    • سرور

      بی خود نیست ایران بزرگترین مصرف کننده لوازم آرایش دنیاست. دخترا بدونن با این سه من و چار من خوشگل بشو نیستن، ما مردها دختر ساده و بدون آلایش می پسندیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین