کد خبر: 51414 A

لباس تولید شده از پشم گوسفند بر تن خانم سلبریتی/ عکس

لباس تولید شده از پشم گوسفند بر تن خانم سلبریتی/ عکس

علیرغم آنکه بسیاری از برندها دیگر از پوست حیوانات برای تولید لباس استفاده نمی‌کنند، ریحانا بار دیگر پالتو آیکونیک خود که از پشم گوسفند ساخته شده است را بر تن کرد.

ایران آرت: ریانا در شماره ماه سپتامبر مجله "هارپرز بازار" حضور دارد. این امر چندی پس از راه‌اندازی خط تولید محصولات مراقبت پوست به نام خودش و با درخشش روی عکس جلد این مجله مد صورت می‌گیرد.

طرفداران ریانا صبورانه در انتظارند تا این خواننده پس از انتشار آخرین آلبومش به نام "ضد" که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، موسیقی جدیدش را عرضه کند.

به گزارش ایران‌آرت، این خواننده ۳۲ ساله طی این مدت، وقت خودش را به انجام فعالیت‌های دیگری اختصاص داده است. کارهایی مانند راه‌اندازی خانه مد "فنتی" و لوازم آرایش "فنتی بیوتی" در سال ۲۰۱۷، راه‌اندازی برند "سوج ایکس فنتی" یک سال بعد و حالا هم محصولات مراقبت از پوست "فنتی اسکین" که تنها چند روز قبل و در تاریخ ۳۱ ژوئیه راه‌اندازی شد.

به نقل از ایندیپندنت، این خواننده آهنگ "دوباره بنواز" (Pon de Replay)، در لباس سفید فرشته‌گون روی جلد این نشریه ظاهر شده، با موهای بافته شده و رژلب قرمز رنگی که به این عکس شور و هیجان بخشیده است.

در لابه‌لای صفحه‌های این مجله یکی از عکس‌هایی که توسط عکاس "گری سورنتی" گرفته شده نشان می‌دهد ریانا به یکی از لباس‌های مشهور خود در نمایش مد گالا در سال ۲۰۱۵ ادای احترام کرده و لباس زرد روشن را که توسط طراح مد "گو پی" طراحی شده به تن کرده است.

Rihanna-Harpers-Bazaar-September-2020-Cover-Slide-4

در این عکس که توسط سورنتی گرفته شده، ریانا مقابل منظره یک منطقه روستایی و درحالی که پس‌زمینه او دامنه کوه قرار دارد ژست گرفته است، او یک پالتو از پشم گوسفند و به رنگ گل همیشه بهار (زرد پررنگ) به همراه یک پیراهن "بوتگا ونتا" با لبه‌های ریش‌دار پوشیده است، جواهرآلات او هم یک جفت گوشواره الماس زرد رنگ از "هری کولتر" است.

به دنبال انتشار عکس‌های این مجله از ریانا در شبکه‌های اجتماعی، این خواننده در حساب کاربری شخصی‌‌اش در توییتر، عکاس سورنتی را مورد تحسین و تمجید قرار داد.

شماره ماه سپتامبر مجله هارپرزبازار بریتانیا از ۳۱ اوت ۲۰۲۰ برای فروش عرضه می‌شود.

 

لباس ریحانا فشن ریانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین