کد خبر: 52119 A

حراج سه قطعه جواهر الماس به نفع خیریه/ عکس

حراج سه قطعه جواهر الماس به نفع خیریه/ عکس

قرار است در این حراجی سه قطعه از جواهرات طراحی‌شده توسط طراح صاحب‌نام "آنا هو" به فروش گذاشته شود.

ایران آرت: حراجی کریستیز یک حراجی استثنائی را در اینترنت با همکاری مؤسسه Diamonds That Care به راه انداخته‌ است، این شرکت با فروش الماس اقدام به کارهای خیریه می‌کند.

قرار است در این حراجی سه قطعه از جواهرات طراحی‌شده توسط طراح صاحب‌نام "آنا هو" به فروش گذاشته شود. آنا هو این سه قطعه را به طور خاص برای حراجی طراحی کرده‌است. هدف این حراجی به طور مطلق خیرخواهانه است تا با فروش محصولات خود به کادر درمان که در صف اول مبارزه با ویروس کرونا هستند، کمک کند.

به گزارش تابناک باتو، آنا هو با استفاده از سنگ‌های قیمتی قهوه‌ای رنگ و سحرانگیز که شرکت آلروسا Alrosa روسیه از زمین‌های سیبری کشف کرده این جواهرات را طراحی کرد. کمپین خیریه Diamonds That Care ده درصد از فروش این حراجی استثنائی را به اقدامات انساندوستانه و حمایت از نیازمندان سراسر جهان اختصاص خواهد داد.

1

آنا هو طراح جواهرات و اهل تایلند است. او در زمینه کاری خود صاحب‌سبک و معروف است و در نیویورک زندگی می‌کند. تعداد طراحی‌های او در سال از سی۳۰ قطعه فراتر نمی‌رود به همین دلیل شوق و ولع عاشقان جواهرات به طراحی‌های او که سبک شرقی و مدرن را با هم آمیخته قابل توجیه است. 

2

​او جواهرات خیرخواهانه را به شکل قلب به عنوان مرکز احساسات و عواطف انسانی طراحی کرده‌است تا عشق و محبت خود را به کادر درمانی جهان ابراز کند. این جواهرات شامل گردنبند، انگشتر و گوشواره است و در حراجی کریستیز هنگ‌کنک به فروش گذاشته شده‌ است.

3

4

 

جواهرات حراجی کریستیز زیورآلات آنا هو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین