کد خبر: 52858 A

رونمایی گوچی از اولین شلوار جین سازگار با محیط زیست/ عکس

رونمایی گوچی از اولین شلوار جین سازگار با محیط زیست/ عکس

برند ایتالیایی گوچی شلوار جین ارگانیک سازگار با محیط زیست را با قیمت 600 پوند به فروش می‌رساند.

ایران آرت: یک شلوار جین رنگ و رو رفته از مجموعه گوچی پاییز 2020 جز ترندهای گوگل شده است. قیمت این جین باعث شگفتی کاربران در فضای مجازی شده‌است.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل انگلیس، این برند لوکس ایتالیایی شلوار جین ارگانیک سازگار با محیط زیست را با قیمت 600 پوند به فروش می‌رساند و با یک لکه چمن تازه در اطراف ناحیه زانو ظاهر عجیب این شلوار را تکمیل کرده‌است.

گوچی ادعا می‌کند، این مواد پردازش شده است

به نقل از تابناک باتو، جین‌های پاییز و زمستان 2020  که با لکه‌های واقعی چمن در به نظر می‌رسند، انگار روزهای بهتری را قبل از خرید دیده‌اند، این جین‌ها حاوی لکه ‌های قهوه ای مات و همچنین لکه های سبز عجیب و غریب هستند.

شلوار جین پاره شده

شلوار جین پاره پاره محبوب هر سال پاییز است  با این حال امسال گوچی شکست خورد. این برند همچنین یک ژاکت پشمی گره خورده 700 پوندی با سوراخ و لبه های فرسوده را نیز به فروش می‌رساند.

2

 سبک جدید

گوچی شلوار جین را سبک جدیدی توصیف می‌کند که مرز بین قدیم و معاصر را درنوردیده‌است. در توضیحات محصول در وب‌سایت گوچی آمده‌است: «این شلوار جین پاچه گشاد از پنبه ارگانیک ویژه پردازش شده ساخته شده‌است.»

 

لباس شلوار جین شلوار
نظرات خوانندگان
  • فاطی
    پاسخ

    از اونجایی که تخم چیزخل ور نیوفتاده یک چیز خلی پیدا میشه اونو به این قیمت بخره و گوچی خودش اینو میدونه در ضمن هر شلواری که جنسش 100 درصد از پنبه باشه ارگانیک و ساز گار با محیط زیسته اینوهر خلی میدونه فقط پلاستیک و الیافی که از اون بدست میاد بلای جان زمین و خودمون میشه به زودی مطمئن باشید دیگه خاکی نمیمونه که بشه توش کشاورزی کرد و گور خودمون رو با اختراع و مصرف اون کندیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین