کد خبر: 52990 A

نماد زیبایی طبیعی در سینما ۵۶ ساله شد/ جذاب‌ترین عکس‌ها از مونیکا بلوچی

نماد زیبایی طبیعی در سینما ۵۶ ساله شد/ جذاب‌ترین عکس‌ها از مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی که اخیرا ۵۶ ساله شد از آرایش غلیظ متنفر است و از آن دسته افراد هم نیست که با جراحی‌های پلاستیک زیبا به نظر برسد. زیبایی او طبیعی است.

ایران آرت: سوپر مدل مشهور ایتالیایی مونیکا بلوچی هنوز یکی از زیباترین زنان هالیوود است حتی در سن پنجاه و شش سالگی وقار و جذابیت او تحسین برانگیز است.. او با افزایش سنش زیباتر هم به نظر میرسد. مونیکا بلوچی یکی از آن دسته از افراد نیست که با جراحی‌های پلاستیک زیبا به نظر برسد. زیبایی او طبیعی است و این راز اصلی او است.

 مونیکا بلوچی ترجیح میدهد هفته‌ای دو بار موهای خود را شامپو بزند. اما فقط این نیست او هنگام شامپو زدن شامپو را با آب رقیق می‌کند تا اثر قلیایی شامپو را کاهش دهد. علاوه بر این او موهای خود را خشک نمی کند تا طبیعی و زیبا جلوه کنند.

مونیکا بلوچی از آرایش غلیظ متنفر است. در بیشتر مراسم ها و رویداد ها او را با آرایش کمی می‌بینید. او بیشتر روی چشم‌های بزرگ و تاثیرگذار ایتالیایی خود که ویژگی اصلی و جذاب او هستند تمرکز می کند.

8

به نقل از تابناک باتو، مونیکا بلوچی به دنبال الهام خود معتقد است هیج آرایشی نباید زیاد باشد به قدری که زیبایی طبیعی یک شخص را پنهان کند.بلکه باید مکمل هم باشند تا به تقویت جذابیت کمک کند. برای کارهای روزانه او دوست دارد که از سایه های طبیعی برای چشم ها استفاده کند. رنگ های مورد علاقه او قهوه ای یا خاکستری روشن است.

1

5

2

7

9

10

11

 

مونیکا بلوچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین