کد خبر: 53449 A

۵ زن زیبا و مشهور بر اساس نسبت طلایی/ از پرنسس دایانا تا گریس کلی

۵ زن زیبا و مشهور بر اساس نسبت طلایی/ از پرنسس دایانا تا گریس کلی

بر اساس معیار نسبت طلایی مشخص شد که پرنسس دایانا از همه زنان سلطنتی جهان جذاب‌تر است.

ایران آرت: دکتر جولیان دی سیلوا، جراح هارلی‌استریت، تجزیه و تحلیل نسبت طلایی زیبایی - مطابق تمدن یونان باستان - را روی مشهورترین زنان سلطنتی انجام داده است، نتیجه نشان داد که دایانا پرنسس فقید رتبه نخست درجه بندی را کسب کرده و بنا به گزارش «دیلی میل»، نسبت طلایی در یونان باستان برای نمایش «جمال صورت» با در نظر گرفتن نسبت اندازه اجزا و تقارن ویژگی‌های صورت تعیین می‌شود.

در همین راستا لئوناردو داوینچی از فرمول ریاضی بدن انسان ایده آل در اثر معروف خود، « مرد ویتریوسی» استفاده کرده است و از آن زمان توسط محققان برای تعریف تناسب ایده‌آل و «کمال جسمی» و  بدن اقتباس شده است، و اکنون دو معیار نسبت طلایی و تناسب اندام ویتریوسی توسط دکتر دی سیلوا که از فن‌آوری در کار خود استفاده می‌کند، به تکنیک کامپیوتری نقشه برداری ازصورت و بدن تبدیل شده است،.

به نقل از تابناک باتو بر این اساس مشخص شد که پرنسس دایانا از همه زنان سلطنتی جذاب‌تر است و پس از او ملکه رانیا از اردن و گریس کلی فقید از موناکو و مگان مارکل و کیت میدلتون به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم قرار دارند.

پرنسس دیانا

1

 دی سیلوا، مدیر مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته صورت در لندن گفت: دایانا ، مگان و کیت هر سه زنان بسیار زیبایی هستند، اما هنگامی که با نسبت طلایی یونانیان اندازه گیری میشوند، پرنسس دایانا از نظر فرم و عرض چهره خود نمره بالایی میگیرد و در بالای فهرست قرار میگیرد. بینی، ناحیه ابرو، پیشانی همه بالاترین امتیاز را داشتند  کمترین نمره مربوط به چانه و لب‌های او بود، زیرا لب‌های او کمی نازک و مبهم است و چانه اونسبت به چانه کلاسیک سایر زنان پهن‌تر است. .

ملکه رانیا اردن

2

ملکه رانیا اردن با 88.9 درصد در مکان دوم قرار گرفت و جذاب ترین عضو خانواده سلطنتی به حساب می‌آید. دکتر دی سیلوا از روش نقشه برداری صورت استفاده کرداو می‌گوید: ملکه رانیا زیباترین زن زنده خاندانهای سلطنتی است و به طرز شگفت انگیزی جذاب است و بالاترین امتیاز در چانه دارد. چانه او کلاسیک است. او همچنین امتیازات بالایی برای لب های خود به دست آورده‌است.

گریس شاهدخت موناکو

3

 بازیگر گریس کلی که بعداً پس از عروسی با شاهزاده موناکو رنیر به شاهزاده خانم گریس معروف شد، امتیاز 88.8 را کسب کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت ، دی سیلوا میگوید: پرنسس گریس زیبایی جاودانه‌ای دارد و دارای بالاترین امتیاز در فاصله چشمان و موقعیت آنها است. چشم او تقریباً 99.8 درصد کامل است و لبهای خیره کننده اش بالاترین امتیاز را دارند.

مگان مارکل

4

مگان مارکل امتیاز 87.7 درصدی را کسب کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت و طبق گفته دی سیلوا، وی جذاب ترین شاهزاده خانم است و مگان مارکل به لطف تقارن چهره زیبایش متمایز شده است، همانطور که دکتر نشان داد او بیش از هر شاهزاده خانم دیگر به آنچه که یونانی‌ها چهره ایده آل می دانند نزدیک است.

کیت میدلتون

5

کیت میدلتون با 86.82٪ پشت سر مگان قرار گرفت. دکتر دی سیلوا با اشاره به اینکه او هنوز هم یکی از زیباترین زنان در جهان است میگوید مشخصه کیت این است که بین بینی و لب او فاصله مناسبی وجود دارد و فاصله بسیار زیبا و چشمگیری نیز بین چشمان او وجود دارد، البته چانه و فک او چندان زیبا نیستند.

 

زیبایی مدل پرنسس دایانا کیت میدلتون مگان مارکل گریس کلی زنان زیبا پرنسس دیانا
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    گریس کلی از همه زیباتر و متناسب تره

  • ناشناس
    پاسخ

    شوخیه دیگه؟؟ 🥴🥴🥴

  • مددی
    پاسخ

    وای چقدر مزخرف بود خصوصا مگان بد ریخت

  • مددی
    پاسخ

    و کیت زن بسیار زیبا به زبان زیبا چهار فصل

  • ناشناس
    پاسخ

    چطوری به خودشون دلداری میدن 😂😂😂خصوصا اولی و آخری اولی با دماغی عقابی آخری هم که به زور چشم های ریزش رو میشه دید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین