کد خبر: 53892 A

جنیفر لوپز و ست لباس‌هایش با طلا و جواهرات/ عکسها

جنیفر لوپز و ست لباس‌هایش با طلا و جواهرات/ عکسها

جنیفرلوپز در بهره‌گیری از زیورآلات طلا با لباس‌هایی به رنگ بژ و یا طلایی بیشتر استفاده می‌کند و جلوه بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

ایران آرت: یکی از پر سروصداترین سلبریتی‌های آمریکایی با نام جنیفر لین لوپز و نام مستعار جِی لو (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) در زمینه خوانندگی و بازیگری و نیز رقصندگی شهرت زیادی دارد.

در زمینه طراح مد نیز معروف است. بیشتر زیورآلات خود را با سبکی خاص طراحی کرده و با لباس هایش ست می‌کند، این موضوع بسیار مورد توجه مدگرایان امروزی قرار گرفته است. ترکیب طلا و الماس در گوشواره‌های گرد و یا گردنبند خاص ماری شکل و نیز ترکیب نقره و الماس با لباس‌های همرنگ آن جلوه خاصی به تیپ این سلبریتی بخشیده است همچنین او در طراحی زیور آلات خود از ترکیب نقره و بدلی جات نیز استفاده می کند و دستبندهایی با طرح های نوین و جالب را با لباس هایی به رنگ سفید و یا نقره‌ای ست می‌کند.

جنیفرلوپز در بهره‌گیری از زیورآلات طلا با لباس‌هایی به رنگ بژ و یا طلایی بیشتر استفاده کرده و جلوه بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

3481a4e4b2371f2630eba476b580c6e1

مجله دکوریکور نوشت جواهرات و رنگ لباستان در ایجاد یک هارمونی مناسب است به عنوان مثال لباس مشکی یا کبود با جواهرات طلایی و رنگ‌های تیره بهتر دیده می شود و نیز جواهراتی که سنگ هایی به رنگ قرمز یا زرد متمایل به نارنجی و یا تناژ گرم دارند با لباس های رنگ سرد مثل آبی، سبز، بنفش جلوه بهتری پیدا می کنند.

photo_۲۰۲۰-۱۱-۰۴_۰۸-۰۹-۴۹

_methode_times_prod_web_bin_7827551a-b85c-11e9-bfc4-f5ff1f47234e

photo_۲۰۲۰-۱۱-۰۴_۰۸-۰۹-۳۷

jennifer-lopez-6

Jennifer+Lopez+2017+Winter+TCA+Tour+Day+14+rHy8rN746P1l

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین