کد خبر: 56516 A

جذاب‌ترین استایل‌ها با رنگ مشکی/ عکسها

جذاب‌ترین استایل‌ها با رنگ مشکی/ عکسها

رنگ مشکی رنگ مورد علاقه خانم‌های ایرانی در لباس‌های روزمره اداری و مهمانی است. جدا از این که استفاده زیاد از این رنگ چه علتی دارد و اینکه خوب است یا بد، نکاتی را برای پوشیدن لباس مشکی باید بدانیم تا ظاهر و استایلی مرتب و زیبا به ما بدهد.

ایران آرت: اگر شما هم از کسانی هستید که به رنگ مشکی علاقه دارید و در استایل خود زیاد از آن استفاده می‌کنید بهتر است یک‌سری نکات را رعایت کنید.

یکی از این نکات این است که اگر تمام آیتم‌های لباستان مشکی است، بهتر است پارچه‌ها از جنس‌های متفاوتی باشند تا از یکنواختی استایل شما بکاهد؛ مخصوصا در مورد لباس‌های مهمانی. مثلا می‌توان یک بلوز نخی را با یک دامن توری چین‌دار پوشید.

نکته دیگری که می‌توان برای پوشیدن لباس‌های یک‌دست مشکی لحاظ کرد چند لایه پوشیدن آن‌هاست که یک تیپ جوانانه و اسپرت به ظاهرتان می‌دهد.

همشهری آنلاین نوشت اگر بخواهید از رنگ دیگری در کنار لباس مشکی استفاده کنید که همچنان وقار و شکوه شما را حفظ کند، رنگ سفید بهترین گزینه است. رنگ‌های خنثی مثل طوسی هم انتخاب خوبی است.

اگر هم می‌خواهید کمی رنگ به استایل مشکی‌تان بیفزایید و آن را از جدی و رسمی بودن دربیاورید، رنگ قرمز گزینه مناسبی است. می‌توانید روسری یا یکی از اکسسوری‌های خود را قرمز انتخاب کنید.

در ادامه برای الهام گرفتن بیشتر چند نمونه استایل مشکی را که برای مهمانی و پوشش روزمره مناسب است، ببینید.  

 
پوشش لباس مد و لباس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین