کد خبر: 57514 A

کیم کارداشیان میلیاردر شد

کیم کارداشیان میلیاردر شد

مدل، کارآفرین و چهره رئالیتی شو "پا به پای خانواده کارداشیان" به جمع زنان میلیاردر جهان پیوست.

ایران آرت: نام "کیم کارداشیان وست" اولین بار در سال ۲۰۱۱ در صفحات مجله‌ی "فوربز" دیده شد. او در آن زمان به رکورد ۶.۶ میلیون دنبال‌کننده‌ی توییتر رسیده و به "باراک اوباما" نزدیک می‌شد و بالاتر از "اشتون کوچر" قرار داشت. پنج سال بعد، او به لطف بازی موبایلش ۵۱ میلیون دلار کسب درآمد کرد و حالا برای اولین بار به فهرست میلیاردرهای جهان پیوسته است.

"فوربز" می‌نویسد ثروت کارداشیان در حال حاضر به ۱ میلیارد دلار رسیده و نسبت به ۷۸۰ میلیون دلارش در اکتبر سال گذشته، به لطف خط تولید لوازم آرایشی و سریال ریلیتی  "پابه‌پای خانواده کارداشیان" (Keeping Up With the Kardashians) رشد داشته است. او در سال ۲۰۱۷ بازاریابی مستقیم در شبکه‌های اجتماعی را مانند "کایلی جنر" در پیش گرفت و ۳۰۰ هزار کیت را ظرف دو ساعت به فروش رساند.

به گزارش 30نما کارداشیان در سال ۲۰۱۷ در مورد خط تولید لوازم آرایشی خود به "فوربز" گفته بود: "این اولین بار است که از امضای قراردادها فاصله می‌گیرم و به سمت مالک بودن حرکت می‌کنم." او از خط تولید لباس‌های فرم‌دهنده و برند "اسکیمز" (Skims) نیز ثروت زیادی به دست آورده است. این کمپانی گزارش از درآمدهای خود منتشر نکرده اما "کیم کارداشیان" بخش زیادی از سهام آن را در اختیار دارد.

بخش‌های دیگر درآمد کارداشیان از سریال "پابه‌پای خانواده کارداشیان" است. او از سال ۲۰۱۲ تاکنون هر سال دست کم ۱۰ میلیون دلار برای حضور در این مجموعه‌ی تلویزیونی دریافت می‌کند. کارداشیان در حال حاضر دارای ۶۹.۶ میلیون دنبال‌کننده در توییتر و ۲۱۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام است.

"تایلر پری" دیگر بازیگری است که برای اولین بار به فهرست میلیاردرهای "فوربز" راه پیدا کرده است.

 

کیم کارداشیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین