کد خبر: 57881 A

آمازون وارد دنیای فشن شد/ عکس

آمازون وارد دنیای فشن شد/ عکس

آمازون به زودی در لندن یک سالن آرایش مو باز می‌کند؛ سالنی در دو طبقه و مجهز به تکنولوژی‌ روز، از جمله آینه دیجیتال که نتیجه کار را به مشتری نشان می‌دهد.

ایران آرت: آمازون از فروش کتاب شروع کرد و حالا حتی پیاز و سیب‌زمینی هم می‌فروشد. این شرکت اکنون وارد عرصه‌ای شده که کمتر کسی انتظار آن را دارد: اصلاح موی سر مشتریان.

آمازون به زودی در لندن یک سالن آرایش مو باز می‌کند. این سالن در دو طبقه و در فضای ۱۴۰ متر مربع، مجهز به تکنولوژی روز، از جمله آیینه‌های دیجیتالی خواهد بود که پیش از انجام پیرایش یا استفاده از یک محصول آرایشی، نتیجه‌کار را مانند تصویر در آیینه، به مشتری نشان می‌دهد.

به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوره همه‌گیری کرونا،‌ این سالن قرار است کارش را با پذیرش تعداد کمتر از حد ظرفیت شروع کند و کارکنان سالن، دمای بدن مشتریان را در هنگام ورود اندازه‌گیری خواهند کرد.

به مشتریان آرایشگاه آمازون،‌ ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده داده خواهد شد و صندلی مشتریان با صفحه‌های محافظ،‌از همدیگر جدا می‌شود.

مشتریان عادی باید چند هفته صبر کنند، چرا که در هفته‌های اول،‌ آرایشگاه آمازون در منطقه اسپیتل‌فیلدز در شرق لندن، به کارمندان شرکت‌ها و ادارات سرویس می‌دهد.

https _cdn.cnn.com_cnnnext_dam_assets_210420151753-02-amazon-london-hair-salon-restricted


به گزارش بی‌بی‌سی، ماه گذشته شرکت آمازون نخستین سوپرمارکت خود در خارج از آمریکا را در غرب لندن افتتاح کرد.

در این سوپرمارکت،‌ خبری از صندوق و صندوق‌دار نیست،‌ بلکه مشتریان که با اسکن کردن اپ خرید آمازون وارد فروشگاه شده‌اند، فقط محصولات مورد نیازشان را بر می‌دارند و از فروشگاه خارج می‌شوند؛ کاغذخرید (رسید) بعداً‌ به آن‌ها ایمیل می‌شود و پول از حساب بانکی‌شان برداشته می‌شود.

 

 

آمازون آرایشگاه فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین