کد خبر: 57942 A

فشن‌شویی که در گندم‌زار برگزار شد/ عکس

فشن‌شویی که در گندم‌زار برگزار شد/ عکس

بعد از نمایش سال گذشته در مزرعه اسطوخودوس، سیمون پورت ژاکیموس تصمیم گرفت که نمایش مد و لباس را متوقف نکند. او این‌بار مانکن‌ها را به گندم‌زار برد!

ایران آرت: در سال ۲۰۲۰، تمام نمایش های خانه های مد و هفته مد به طور نامحدود یا آنلاین به تعویق افتادند. به همین دلیل، می توانید نمایش های فانتزی و اختراعات طراحان را فراموش کنید، اما سیمون پورت ژاکیموس به این راحتی تسلیم نمی شود، حتی یک بیماری همه گیر جلوی تمایل او برای خلق را نمی گیرد.

این طراح نمایشی از مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۱ را در پارک طبیعی وکسین نزدیک پاریس برگزار کرد. تزئینات اصلی یک مزرعه گندم با مسیر چوبی ۶۰۰ متری بود. این مجموعه نام عاشقانه "L'Amour" را دریافت کرد.

به نقل از سیارک، ژاکموس برخلاف سایر نمایش هایی که به صورت آنلاین برگزار می شد ، مهمانان واقعی را دعوت می کرد، اما فاصله اجتماعی را فراموش نکرد. همه مهمانان در یک فضای خالی شده در گندم زار با صندلی جداگانه و با فاصله مناسب قرار گرفتند.

مجموعه ای از که به عشق اختصاص داده شده است از پارچه های سبک تابستانی با سایه های روشن، انواع لباس ها و تاپ های بند دار، دامن و پیراهن، کیف و موارد دیگر تشکیل شده است.

نمایش مد و لباس در گندم زار !

نمایش مد و لباس در گندم زار !

نمایش مد و لباس در گندم زار !

لباس مدل فشن شو مانکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین