کد خبر: 59017 A

ببینید: رونمایی مدل‌های والنتینو از لباس‌های پیش از پاییز ۲۰۲۱

ببینید: رونمایی مدل‌های والنتینو از لباس‌های پیش از پاییز ۲۰۲۱

مجموعه پیش از پاییز 2021 والنتینو، در یک اتاق به همراه نور و تاریکی تصویربرداری شده است. مجموعه‌ای شامل: گلدوزی‌های Dégradé، پولک، به‌کارگیری مهره، توری‌هایی با شکل گل‌های رز است.

ایران آرت: مجموعه‌ای دیگر از پیرپائولو پیچیولی و والنتینو ارائه شد. پیرپائولو پیچیولی در مورد این مجموعه این‌گونه می‌گوید: "امروزه، بیش از هر زمان دیگر، زیبایی‌شناسی توسط هویت تعیین می‌شود.""برای اینکه ارزش‌های والنتینو برای امروز و هر زمان دیگری مناسب باشد، من می‌خواهم هویت آن را محکم نگه‌دارم و تنها به آنها کمی تغییر اضافه کنم."

پیرپائولو پیچیولی در ادامه می‌گوید: سخنان من به این معنی است که من قصد دارم ابعاد انسانی و فرهنگ را به نمایش بگذارم و به آنها زندگی ببخشم، زیرا اینها همان گزینه‌هایی است که می‌تواند به دیگران آزادی ببخشد.

به گزارش ایران مدلینگ، مجموعه پیش از پاییز 2021 والنتینو، در یک اتاق به همراه نور و تاریکی تصویربرداری شده است. مجموعه‌ای شامل: گلدوزی‌های Dégradé، پولک، به‌کارگیری مهره، توری‌هایی با شکل گل‌های رز می‌باشد، که یک مجموعه لوکس را به وجود آورده است. استفاده کردن از طرح گل‌های رز بر روی لباس‌های مجموعه پیش از پاییز 2021 والنتینو، دلیلی ندارد جز ادای احترام به لباس معروف فلامینگو والنتینو.


1

2

3

4

5

8

10

لباس مدل فشن والنتینو پیرپائولو پیچیولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین