کد خبر: 59450 A

حضور متفاوت کیم کارداشیان در المپیک توکیو

حضور متفاوت کیم کارداشیان در المپیک توکیو

وزرشکاران آمریکایی در المپیک توکیو که تابستان امسال برگزار می‌شود به سلیقه کیم کارداشیان لباس خواهند پوشید.

ایران آرت: کارداشیان در پستی در حساب اینستاگرام خود گفت که "مفتخر است" که از نشان تجاری او خواسته‌شده است لباس‌هایی را که تیم ایالات‌متحده آمریکا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌پوشد را تهیه کند.

کارداشیان خطاب به ۲۳۱ میلیون دنبال کننده خود گفت: "از ۱۰ سالگی من همه جزئیات مربوط به المپیک را از پدرخوانده‌ام شنیده‌ام." کیم کارداشیان با اشاره به روح المپیک نوشت: "من درک می کنم که فداکاری و افتخار بخشی از بازی‌های المپیک است."

کیتلین جنر، با نام بروس جنر، قهرمان المپیک بود که با مادر کارداشیان ها، کریس کارداشیان ازدواج کرد و پدرخوانده چهار دختر او از جمله کیم شد. ۲۳ سال زندگی با این خانواده باعث شد که دخترها از نزدیک با فضای ورزش آشنا شوند.

به نقل از ایندیپندنت، تصاویر لباس‌های نشان تجاری اسکیمز بر تن برخی از ورزشکاران صاحب‌نام المپیکی پیش‌ازاین هم در تبلیغات و معرفی محصولات کیم کارداشیان منتشرشده بود. الکس مورگان، فوتبالیست المپیکی، ورزشکار دوومیدانی پارالمپیک، اسکات باست و ورزشکار دوومیدانی المپیک، دلیله محمد.

این محصولات برای خرید آنلاین نیز در دسترس خواهد بود.

اسکیمز شروع پرحاشیه‌ای داشت. در ابتدا نامش کیمونو بود که با بالا گرفتن انتقادها نسبت به "بی‌احترامی به فرهنگ ژاپن" نامش به اسکیمز تغییر داده شد. ارزش این نشان تجاری حدود ۱٫۶ میلیارد دلار است.

طراحی لباس‌های تیم ورزشی آمریکا در المپیک از سال ۲۰۰۸، بر عهده رالف لورن بود که لباس‌های اعضای تیم را برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه آماده می‌کرد.

 

کیم کارداشیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین