کد خبر: 63153 A

سه خواننده در میان قدرتمندترین زنان جهان

سه خواننده در میان قدرتمندترین زنان جهان

زنان در حوزه سرگرمی و رسانه هم هر روز قدرت بیشتری پیدا می‌کنند هرچند هنوز فاصله زیادی با همکاران مرد خود دارند

ایران آرت: فهرست قدرتمندترین زنان جهان که به تازگی توسط فوربس منتشر شده، سه خواننده مشهور را در خود جای داده است؛ ریحانا، تیلور سوئیفت و بیانسه.

به نوشته ایندیپندنت، زنان در حوزه سرگرمی و رسانه هم هر روز قدرت بیشتری پیدا می‌کنند هرچند هنوز فاصله زیادی با همکاران مرد خود دارند

در سال ۲۰۲۱ زنان دنیای موسیقی را به تسخیر خود درآوردند و با قدرت و ثروت حاصل از آن توانستند جایگاه خود را در میان زنان قدرتمند جهان در کنار سیاستمداران، صاحبان صنایع و اعضای خانواده‌های سلطنتی مستحکم‌تر کنند.

ریانا با تبدیل‌شدن به ثروتمندترین ستاره زن موسیقی روی کره زمین، تاریخ‌ساز شد و به لطف موفقیت خط تولید لوازم‌آرایشی‌اش با نام Fenty Beauty، با ثروت خالص ۱٫۷ میلیارد دلاری به کلوپ میلیاردرها پیوست.

تیلور سوئیفت سفری را برای ضبط مجدد شش آلبوم اول خود آغاز کرد و با مجموعه‌ آثاری که خودش مالک آن است به طور فزاینده‌ای ثروتمندتر می‌شود. بیانسه هم پس از برنده شدن بهترین اجرای R&B برای "Black Parade"، بهترین آهنگ رپ و بهترین اجرای رپ برای ریمیکس "Savage" و بهترین موزیک ویدیو برای «دختری با پوست قهوه‌ای» که مجموع جوایز او را به ۲۸ جایزه رساند، به پرافتخارترین هنرمند زن در تاریخ گرمی تبدیل شد.

اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی نیز در این فهرست قرار دارد.

 

 

ریحانا بیانسه تیلور سوئیفت ریانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین