کد خبر: 19003 A

ساختن یک پارک تفریحی بر اساس فیلم "ارباب حلقه‌ها" / عکس

ساختن یک پارک تفریحی بر اساس فیلم "ارباب حلقه‌ها" / عکس

به تازگی شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است یک پارک تفریحی بر اساس مجموعه "ارباب حلقه ها" ساخته شود.

ایران آرت: ارباب حلقه ها یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌ها در دنیای رسانه است و به همین دلیل اصلا عجیب نیست که کمپانی‌های بزرگ به دنبال تصاحب امتیاز این مجموعه برای تولید محصولات خود با محوریت ارباب حلقه‌ها باشند. برای نمونه شرکت آمازون مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار را فقط به خاطر دریافت حق ساخت و انتشار سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه The Lord of the Rings به مالکان دارایی تالکین پرداخت کرد. اکنون گزارشی منتشر شده که اعلام می‌کند کمپانی یونیورسال (Universal) قصد دارد در چهارمین پارک تفریحی‌اش که در فلوریدا ساخته می‌شود، بخشی را به ارباب حلقه‌ها اختصاص دهد.

c52e3c08-dc90-4037-8012-5959159b765d

به گزارش زومجی، این اطلاعات را وبلاگ Disney & More به نقل از منابع آگاه منتشر کرده است. علاوه بر این، وبسایت SlashFilm با پوشش این خبر اعلام کرده که وبلاگ نام برده‌شده، در گذشته هم اخبار مشابهی را در مورد تاسیس پارک‌های تفریحی منتشر کرده که درست از آب درآمده‌اند. به همین خاطر اطلاعات ارائه‌شده به‌وسیله Disney & More اگرچه رسمی نیستند، اما احتمال حقیقی بودن‌شان بسیار زیاد است.

طبق گزارش Disney & More، چهارمین پارک تفریحی که یونیورسال در حال ساختن آن است، با اسم رمز Project 314 شناخته می‌شود. در این پارک تفریحی علاوه بر ارباب حلقه‌ها، ناحیه‌ای به اسم Super Nintendo World وجود خواهد داشت که به شرکت نینتندو و بازی‌های آن اختصاص دارد. در این گزارش آمده که کمپانی یونیورسال قصد دارد تا با سازندگان Pokemon برای اضافه کردن این مجموعه به پارک Super Nintendo World مذاکره کند. همچنین گفته می‌شود که هری پاتر و پارک ژوراسیک هم جزو ناحیه‌هایی هستند که در چهارمین پارک تفریحی یونیورسال وجود دارند.

Universal-Orlando-840x420

Disney & More اعلام کرده که یونیورسال با سرعت زیادی در حال آماده‌سازی این پارک تفریحی است. طبق پیش‌بینی این وبلاگ، چهارمین پارک یونیورسال در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ میلادی بازگشایی می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد کمپانی دیزنیبا چالش بزرگی مواجه خواهد شد؛ چون پارک تفریحی بزرگ این شرکت در نزدیکی پارک یونیورسال واقع شده و دیزنی باید برای جلب توجه مخاطبانش هزینه‌های بیشتری را متحمل شود.

معماری ارباب حلقه ها پارک پارک تفریحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین