کد خبر: 23742 A

ببینید: معماری شگفت‌انگیز ساختمان المپیک

ببینید: معماری شگفت‌انگیز ساختمان المپیک

گروه معماری GSA برنده طراحی کانسپت ساختمان مرکزی المپیک 2022 چین شد.

ایران آرت: طراحی ساختمان پذیرش المپیک زمستانی چین، به عنوان مرکزی برای هماهنگ سازی و اطلاعات فعالیت های ورزشی در این المپیک محسوب می شود. گروه معماری GSA برنده طراحی کانسپت ساختمان مرکزی المپیک 2022 چین شد.

به گزارش آرل، در طول برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی یک ساختمان مجزا به همراه فضاهای اداری، اتاق های متعدد و فضای شبکه ای برای مدیریت و کنترل تمام برنامه کشورهای میهمان ضروری است. این ساختمان 6600 متر مربعی نزدیک به ورودی هتل المپیک واقع شده و ارتباط راحتی با مسیر اسکی و کوه های اطراف دارد.

Winter olympic (2)

نمای ساختمان پذیرش دارای یک دیدگاه پانوراما می باشد که برای مراجعه کنندگان منظره 360 درجه ای از منطقه را خلق نموده است. طراحی با موضوع کانتراست آتش و یخ، مجموعه را در دو تصویر مجزا به نمایش گذاشته که برای جذب توریست در دو فصل می باشد.

Winter olympic (3)

آب و هوای این منطقه در دو فصل به سرعت تغییر می کند. زمستان های بسیار سرد و تابستان های گرم یکی از کانسپت های طراحی ساختمان بودند. به نوعی که در زمستان، مجموعه شبیه یک پیست شیب دار برفی است و در تابستان به یک باغ سبز تبدیل خواهد شد. طبق انتظارها ساخت این مجموعه تا دسامبر 2018 به اتمام خواهد رسید.

Winter olympic (5)

Winter olympic (7)

المپیک زمستانی معماری المپیک چین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین