کد خبر: 31431 A

طراحی جسورانه سالن کنسرت لندن / عکس‌ها

طراحی جسورانه سالن کنسرت لندن / عکس‌ها

ریک اسکوفیدو و لیزا دیلر با الهام گرفتن از رشد و تکامل یک درخت، طرح خود برای سالن کنسرت لندن را ارائه داده‌اند.

ایران آرت: طرح جدید مرکز موسیقی و سالن کنسرت لندن، پروژه جسورانه ای دیگر از تیم معماری بی نظیر Diller Scofidio + Renfro است. طراحی سالن کنسرت لندن یک مرجع استثنایی برای ارکستر سمفونی باربیکن، ارکستر سمفونیک لندن، و دانشکده موسیقی درام گیلدهال خواهد بود. 

ریک اسکوفیدو و لیزا دیلر با الهام گرفتن از رشد و تکامل یک درخت، طرح خود را به عنوان یک مجموعه چند طبقه مفهوم با فضاهای متعدد و کاربری های زیاد در حد کلاس جهانی ارائه داده اند. 

به گزارش آرل، طراحی مرکز موسیقی لندن در سایتی فرهنگ محور پایتخت انگلستان قرار گرفته و از شمال به مجموعه تِیت، پل میلنیوم، کلیسای جامع سنت پل، و دو ایستگاه اصلی شهر پیوند خورده است. این پروژه جزئی از فاز نوسازی و برنامه ریزی طراحی شهری محسوب می شود تا در سرمایه گذاری، کارآفرینی و درآمدزایی شهر نقش داشته باشد. طرح جدید دیلر اسکوفیدو و لیزا هم بخشی از این برنامه بزرگ خواهد بود که با توجه به اهمیت موسیقی و گروه های موسیقی لندن، این طرح را به یک فرصت استثنایی تبدیل کرده است.

2

مرکز کنسرت و موسیقی لندن مکانی در کلاس جهانی برای برگزارای کلاس های آموزشی، سمینار و کنسرت در تمام ژانرهای موسیقی بوده، و از سه سازمان فرهنگی مهم و بین المللی باربیان، LSO و مدرسه گیلدهال به عنوان اسپانسر و حامی هنروران جوان کمک میگیرد. به واسطه طراحی این ساختمان، چندین طرح پیشنهادی برای بازنویسی قلمرو مراکز فرهنگی و هنری لندن در حال طراحی می باشد تا علاوه بر یک محدوده مشخص برای کاربری های فرهنگی، هدایت و مدیریت طرح ترافیک و کنترل وسایل نقلیه مراجعه کنندگان را در این بخش از شهر حل و فصل شود.

3

در واقع سالن کنسرت و موسیقی لندن اولین گام از ترمیم و بازسازی یک فاز بزرگ از شهر خواهد بود. طرح زیبای دیلر اسکوفیدو و لیزا رنفرو هم یک پروژه منفرد و هم بخشی از طرح جامع شهری لندن محسوب می شود.

5

7

معماری طراحی سالن کنسرت سالن کنسرت لندن ریک اسکوفیدو لیزا دیلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین