کد خبر: 32857 A

ببینید: دکوراسیون خانه به سبک مدیترانه‌ای

ببینید: دکوراسیون خانه به سبک مدیترانه‌ای

دکوراسیون داخلی مدیترانه‌ای از سه فرهنگ اسپانیا، ایتالیا و یونان الهام می‌گیرد.

ایران آرت: سبک مدیترانه‌ای یک سبک جهانی در دکوراسیون است که اصول کلی خود را وامدار سلیقه و فرهنگ سه کشور اسپانیا، ایتالیا و یونان است و هرکدام از این سه سبک دکوراسیون، ویژگی‌های خود را کم و زیاد به سبک مدیترانه‌ای تزریق کرده‌اند.

۱- ترکیبی از تأثیرات مناطق مختلف:

به گزارش منودلیار، گاهی در دکوراسیون سبک مدیترانه ای ترکیبی از تأثیرات مناطق مختلف دیده می شود. به عنوان مثال در این اتاق خواب تأثیرات سبک ایتالیایی در کفپوش های چوبی تیره سبک روستیک نمود پیدا کرده است؛ اما مبلمان به سبک اسپانیایی است و دیوارهای گچ کاری و تزئین شده جلوه فوق العاده ای دارند. به جز ویژگی های سنتی مناطق مختلف، در این اتاق خواب اجزاء و اکسسوری های مدرن بسیاری دیده می شود که همه با ترکیب رنگی ساده و یکدست، ظاهری شیک و منحصر به فرد را ایجاد کرده اند. 

1-8

۲- دکوراسیون سبک مدیترانه ای با همراهی سبک معاصر:

در این اتاق خواب سبک مدیترانه ای، اجزاء و ویژگی های سنتی با ویژگی های سبک معاصر ترکیب شده اند. به عنوان مثال این تخت خواب لوکس و شیک، ترکیبی از سلیقه سنتی و جدید است. منبت های پر پیچ و تاب و ۴ فرم مناره مانند کناره ها، در ترکیب با آباژور مدرن و قاب پنجره ها بسیار چشم نواز شده است. 

2-7

۳- دکوراسیون سبک مدیترانه ای با چرخش به سمت سبک مدرن:

تلفیقی از مبلمان مدرن، ستون های افقی سقف با سبک روستیک و اکسسوری های آنتیک در این اتاق خواب مدیترانه ای، آن را به دنیای مدرن آورده است. نکته کلیدی برای موفقیت در تلفیق سبک مدیترانه ای و مدرن، در نظر گرفتن رنگ ها است. پیدا کردن یک پالت رنگی مناسب، خواه مونوکروماتیک و تک رنگ باشد و خواه با استفاده از رنگ های مکمل، راه حل ترکیب المان های به ظاهر بی ربط با هم است. 

3-5

۴- دکوراسیون سبک مدیترانه ای با سلیقه جهانی:

سبک مدیترانه ای انتخاب بسیار خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب است؛ چرا که رنگ های گرم و تلفیق اجزای کلاسیک و مدرن، به آن رنگ و بوی تازه ای می دهد. بهترین کار برای استفاده از سبک مدیترانه ای در دکوراسیون منزل و دوری از یکنواختی، ترکیب سبک های مختلف دکوراسیون با هم است؛ به طوری که تلفیقی از ویژگی ها و اجزای همه سبک ها در چیدمان فضا به کار گرفته شود. این ترکیب سبک ها محدودیتی ندارد و صرفاً به سلیقه هرکس بستگی دارد. در دکوراسیون مدیترانه ای دست طراح برای انتخاب و ترکیب اجزا باز است و شاید همین امکان تلفیق است که آن را اینطور محبوب و دوست داشتنی کرده است. 


4-6

خانه معماری دکوراسیون طراحی طراح اتاق معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین