کد خبر: 34374 A

ببینید: رستورانی که در آن معماری و غذا با هم آمیخته‌اند

ببینید: رستورانی که در آن معماری و غذا با هم آمیخته‌اند

در این رستوران غذا و معماری با هم آمیخته شده‌اند و در حالیکه به سنت‌های غذایی ایتالیا احترام گذاشته شده، در عین حال به ساختار مدرن نیز توجه شده است.

ایران آرت: طراحی رستورانی در قسمت پایینی یک کره در پاییز سال  2018 توسط گروه معماری Heliotrope انجام شده است. این رستوران سه طبقه همانند یک جنگل سرسبز طراحی شده است که مساحتی برابر با 1900 فوت مربع دارد و ظرفیت آن 50 نفر می باشد.

معماران برای طراحی نما، از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده اند که توانسته با هندسه خاص خود فضایی روشن و مدرنی را برای رستوران ایجاد کند.

restauran (12)

به گزارش آرل، می توان گفت ایده طراحی از سکه گرفته شده،که در داخل و خارج رستوران قابل مشاهده است.از سنگ مرمر ایتالیایی برای میزهای پیشخوان استفاده گردیده و دیوارهای داخلی به رنگ های مانند سفید و صورتی دارند.

2

در این رستوران غذای ایتالیایی با همان فرهنگ سرو می‌شود ومیتوان رنگ و دیزاین غذاهای خاص را در دکوارسیون دید،برای مثال پیتزا مارگاریتا؛ در ترکیب سنگ مرمر سفید، کاشی‌های صورتی، نعناع و گیاهان جنگلی مشاهده کرد این ترکیب به طور ملایم نشان دهنده پرچم ایتالیا نیز می باشد.

 

قفسه های ساخته شده از برنج برای نگهداری نوشیدنی ها طراحی شده اند.برنج در دیگر نقاط رستوران مانند آینه توالت به کار برده شده،در سرویس بهداشتی از کاشی های رنگ صورتی نیز استفاده شده است تا با بقیه فضا هماهنگ شود.

5

 

معمار این پروژه می گوید:ساخت این رستوران مانند ساخت یک کشتی درون یک بطری بوده است.به علت کروی بودن فضا،اماکن مانور و جایگذاری آشپزخانه و اجاق ها یک چالش به شمار می آمد.همچنین به دلیل فرم ظاهری ساختمان و سیستم مکانیکی پیشرفته در بالا وپایین رستوران،نگهداری از گیاهان سختی های خاص خود را داشته است.

 

معماری و طراحی داخلی رستوران باعث ایجاد سبک کلاسیک در یک زبان مدرن شده است.متریال بی نظیر مانند سنگ مرمر،کاشی،برنج هایی با شکل منحنی و متصل به دیوار و قفسه های نصب شده بر دیوار از انتخاب های مهم در این طراحی بوده است.می توان گفت در این رستوران غذا و معماری باهم آمیخته شده اند در حالی که به سنت هایی غذایی ایتالیا احترام گذاشته شده است اما در عین حال به ساختار مدرن نیز توجه شده است.


6

معماری معمار طراحی طراح رستوران معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین