کد خبر: 35429 A

ببینید: طراحی فوق‌العاده مرکز هنرهای کالیفرنیا

ببینید: طراحی فوق‌العاده مرکز هنرهای کالیفرنیا

مرکز جدید هنرهای موسوکو در ایالت کالیفرنیا با همراهی یاسوهیسا تویوتا طراحی شده است.

ایران آرت: طرح پروژه مرکز جدید هنرهای Musco، یک سالن چندمنظوره با 1050 صندلی، با کیفیتی در مقیاس جهانی و بسیار انعطاف پذیر را در اختیار دانشگاه و جامعه قرار می دهد.

به گزارش آرل، در این پروژه با همکاری یاسوهیسا تویوتا، طراح آکوستیک، که شاید به واسطه فعالیتش در سالن کنسرت دیزینی شهرت زیادی دارد، امکان طراحی سالن اجرایی که بتواند بی درنگ و به صورت یکپارچه از یک صحنه تئاتر به یک سالن کنسرت فوق العاده به لحاظ آکوستیکی تبدیل شود به وجود آمده است. این سطح بالا از انعطاف پذیری به این سالن اجازه می دهد که نیازهای تئاتر دانشگاه، دپارتمان های موسیقی و رقص و بعلاوه تماشاچیان را مرتفع کند.

2

به واسطه محدودیت هایی که در مورد خط آسمان این محدوده شهر وجود دارد، بنا در تراز پایین تر قرار گرفته و برای این کار یک باغ عظیم و شیبدار طراحی شده است که تراز سایت را پایین می آورد.

در عین حال که با این راهکار، یک پیش فضای عالی به عنوان ورودی بنا به دست می آید. لابی دو طبقه این بنا دسترسی به تراس را فراهم کرده و با توجه به فضای خالی که به عنوان وید دارد بر ارتفاع فضا تاکید می کند.

4

این لابی با ارتباط بصری و فیزیکی با باغ، گستره زیادی از عموم را به سوی خود جلب می کند و به عنوان یکی از نقاط موردعلاقه دانشگاه برای برپایی مراسم های خاص در زمان هایی که اجرا وجود ندارد، عمل می کند.


5

3

معماری معمار طراحی طراح معماری مدرن مرکز هنرهای کالیفرنیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین