کد خبر: 40699 A

ورود آقایان ممنوع!/ هتل شگفت انگیزی که مختص زنان است+ عکس

ورود آقایان ممنوع!/ هتل شگفت انگیزی که مختص زنان است+ عکس

هتلی در اسپانیا افتتاح شده که آقایان حق ورود و اقامت در آن را ندارند.

ایران آرت، همه ما میدانیم هنگامی‌که یک زن به‌ تنهایی سفر می‌کند با مشکلات خاص خود مواجه می‌شود. این حقیقتی تأسف‌آور است که زنان برای سفرهای انفرادی خود به دیگر کشورهای جهان، همیشه باید نگران مورد آزار و اذیت قرار گرفتن باشند. پیدا کردن مکانی که زنان در آن احساس امنیت کامل کنند، نعمتی بزرگ برای آن دسته زنانی است که می‌خواهند از سفرهایشان بدون آنکه استرس پیدا کردن نزدیک‌ترین خروجی را داشته باشند یا اینکه مرتباً مضطربانه اطراف خود را نگاه کنند، لذت ببرند. هتلی جدید در مایورکای اسپانیا، با ممنوع کردن ورود آقایان، به دنبال آن است که این احساس امنیت را برای زنان فراهم کند.

هتل ماتادور

این هتل تازه افتتاح‌شده به نام سام دونا (Som Dona) در مایورکا فقط میهمانان زن 14 سال به بالا را می‌پذیرد. این اولین هتل در اسپانیا است که درهای خود را فقط برای زنان باز می‌کند. براساس وب‌سایت هتل، طراحی سام دونا بر "ویژگی‌های زنانه" متمرکز است، اما امکانات هتل به‌گونه‌ای است که به نظر می‌رسد هرکسی بدون توجه به جنسیت، از بودن در آنجا لذت می‌برد.

هتل ماتادور

به گزارش سایت ماتادور، در حقیقت، طراحی مدرن این هتل آن را به مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلاتی متمرکز بر استراحت و البته احیای حس جوان‌سازی تبدیل می‌کند: در این هتل استخر عریض و بزرگ، اسپا، مرکز تناسب‌اندام و یک‌بار شیک و مینیمالیستی با دکوری از بالشت‌های قرمز و صورتی و صندلی‌های راحتی وجود دارد.

به نظر می‌رسد این هتل همه‌ چیز را به‌صورت عالی و همه‌ جانبه تحت نظر دارد: منوی رستوران دارای غذاهای "خوشمزه، سالم و زیست‌پایشی" است که به افرادی که رژیم " flexitarian" دارند اختصاص داده‌شده است - افرادی که رژیم غذایی مبتنی بر غذاهای گیاهی دارند و گاه‌گاهی غذاهای گوشتی نیز مصرف می‌کنند.

هتل ماتادور

درحالی‌که این هتل از خانم‌هایی که به‌ تنهایی سفر می‌کنند استقبال می‌کند، برای جفت‌های مادر و دختری و گروه‌های دوستانه نیز مناسب می‌باشد. در این هتل چندین پکیج خدماتی وجود دارد که امکان ارتباط با دیگر میهمانان و شرکت در تورهای جزیره به همراه راهنما را فراهم می‌کند.

هتل‌هایی که پذیرای انحصاری خانم‌ها هستند (یا حداقل یک طبقه اختصاص داده‌ شده برای خانم‌ها دارند) در مکان‌هایی مانند ونکوور (Vancouver) و کپنهاگ (Copenhagen) باز شده‌اند، اما سام دونا از این امر متمایز است زیرا نرخ‌های آن به نسبت سایر هتل‌های مشابه، بسیار مقرون‌به‌صرفه است و نرخ اجاره اتاق درازای هر شب از 80 تا 176 دلار است.

هتل ماتادور

 

اسپانیا هتلی مختص زنان هتل مایورکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین