کد خبر: 43765 A

طراحی بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی دنیا/ عکسها

طراحی بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی دنیا/ عکسها

مرکز ملی هنرهای کاوهسیونگ در تایوان به عنوان بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی دنیا در زیر یک سقف شناخته می‌شود.

ایران آرت: مرکز ملی هنرهای کاوهسیونگ توسط معماران هلندی مکانو و با الهام از درختان انجیر بومی طراحی شده است. این ساختمان با مساحت حدود سی و پنج هکتار در پارکی در مرکز شهر قرار گرفته است. مرکز ملی هنرهای کاوهسیونگ مهمترین سرمایه گذاری فرهنگی دولت تایوان برای یک نسل است و به عنوان بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی دنیا در زیر یک سقف شناخته میشود.

مرکز ملی هنرهای کاوهسیونگ پنج فضا برای اجرای هنر دارد؛ یک خانه اپرا با ظرفیت ۲۲۳۶ نفر، یک سالن کنسرت با ظرفیت ۱۹۸۱ نفر ظرفیت، یک خانه بازی با ۱۲۱۰ نفر ظرفیت، یک سالن رسیتال با ۴۳۴ نفر ظرفیت و یک تئاتر در فضای باز که ساختمان را به پارک متصل میکند.

شهر کاوهسیونگ حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب کشور تایوان واقع شده است. این شهر در گذشته یکی از بنادر مهم بین المللی تایوان بود و اکنون به یک شهر مدرن تبدیل شده است. تبدیل یک پایگاه آموزش نظامی به مرکز ملی هنرهای این شهر نمادی از چشم انداز توسعه کاوهسیونگ و یک فرصت برای ارتباط استعدادهای محلی با جهان از راه هنر و فرهنگ خواهد بود.

1

به گزارش سایت آبگینه، مدیر هنری مرکز ملی هنرهای کاوهسیونگ می‌گوید: آن چه که بازدید کنندگان از خارج از کشور در این مرکز با آن رو به رو میشوند، اشتیاق به موسیقی، تئاتر و رقص است که در همه جای تایوان وجود دارد. مخاطبان ما فوق العاده هیجان زده و مشتاق دانش هستند. من برای آشکار ساختن ایده های جدید برای برنامه هایی که نمایانگر بهترین ها در عصر معاصر باشد، با هنرمندان در داخل و خارج از کشور همکاری خواهم کرد. این مرکز با امکانات فوق العاده به ما فرصت آزمایش جسورانه و خلاقانه و چیزهای مختلف را می دهد.

2

افتتاح مرکز ملی هنرهای کاوهسیونگ در سال ۲۰۱۸ توانسته است در کنار سالن تئاتر و کنسرت ملی تایپه و تئاتر ملی تایچونگ، مرکز ملی هنرهای نمایشی سازمان ملی تایوان را کامل کند. این سه موسسه محل اقامت شرکت های رقص و تئاتر بین المللی تایوان، ارکسترهای موسیقی غربی و چینی، گروه های اپرای تایوانی و غربی، شرکت های نمایش عروسکی، فیلم سازان اسکار و جایزه شیر طلایی، نویسندگان نامزد بوکر، ستارگان ماندوپاپ و فراتر از آن خواهند بود.

3

4

5

 

معماری ساختمان طراحی معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین