کد خبر: 44457 A

ببینید: ۱۰ هتل خوش‌ساخت و جذاب سال ۲۰۱۹

ببینید: ۱۰ هتل خوش‌ساخت و جذاب سال ۲۰۱۹

از هتل کوا در مکزیک و هتل مونته‌وردی در ایتالیا تا هتل شیمائو در چین و هتل کاسا پوپه‌آ در رومانی جذاب‌ترین هتل‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۹ ساخته شدند.

ایران آرت: در یک نگاه کلی وقتی اسم هتل می‌آید، همه به یاد یک محیط آراسته و تر و تمیز می‌افتند که در آن هم می‌توان رفت‌وآمد داشت و هم با پرداخت وجه مورد نظر اقامت کرد. اما برخی از هتل‌ها در سراسر جهان وجود دارند که طراحی داخلی و خارجی‌شان با دیگر هتل‌های دیگر بسیار متفاوت است.

​از هتل کوا در مکزیک و هتل مونته‌وردی در ایتالیا تا هتل شیمائو در چین و هتل کاسا پوپه‌آ در رومانی از مهمترین این هتل‌ها هستند. 

​در ادامه این مطلب به نقل از وبسایت زما با ۱۰ هتل برتر که در سال ۲۰۱۹ ساخته شدند آشنا خواهید شد.

Jungle Keva Hotel, Mexico, by Jaque Studio

1

۴ اتاق مهمان ۵۰ متر مربعی در قلب جنگل Mayanکه تقریبا اکثر متریال ساخت و مبلمان آن از متریال طبیعی سایت ساخته شده است. سقف با روکش چوب نخل و وسایل چوبی همگی کمک می کنند تا مهمانان احساس حضور در یک دهکده روستایی را داشته باشند.

Al Faya Lodge, UAE, by Anarchitect

2

دفتر معماری Anarchitectدو ساختمان سنگی که بیش از نیم قرن از عمر آنها می‌گذشت را به یک بوتیک هتل پنج اتاقه و یک اسپا نمکی در میان آن تبدیل کرد.

Dream and Maze, China, by Studio ۱۰

3

فضایی مانند قصه های پریان که با الهام از MC Escherساخته شده است. کانسپت پروژه " مخفیگاهی از دنیای شلوغ " است و راه پله های پرو پیچ و خم و البته اندکی ترسناک آن و در های ۴۵ درجه متصل به راهروها مانند توهم نوری هستند که برای فریب چشم مراجعه کنندگان طراحی شده است.

 Monteverdi Hotel, Italy, by Ilaria Miani

4

بازسازی ۱۴ ساله ساختمان قدیمی و نیمه مخروب Val d'Orcia, Tuscanyدر نهایت تبدیل به یک هتل ۲۹ اتاقه لاکچری شده است. از جمله مهم ترین فضاهای این هتل می توان به رستوران، آکادمی آشپزی و اسپا بسیار چشمگیر اشاره کرد.

Barefoot Luxury, Cape Verde, by Polo Architects and Going East

5

حاصل همکاری Polo Architectsو Going Eastاز ترکیب دیوارهای سنگ فرش شده با فضای داخلی خنثی شکل گرفته است تا ۱۲ ویلای مهمان را به خوبی در سایت استتار کنند.

Shimao Wonderland Intercontinental, China, by Jade + QA

6

Shimao Wonderlandهتل ۳۳۷ اتاقه در ۱۶ طبقه است که در یک گودی طبیعی ۸۸ متری متروکه ساخته شده است.

The Opus, UAE, Zaha Hadid Architects

7

هتل The Opusدر امارات متحده عربی، هتلی مکعبی شکل است که جز آخرین طراحی های مرحوم زها حدید پیش از درگذشتش در سال ۲۰۱۶ است.

دو برج ۱۰۰ متری در این بنا به وسیله یک دهلیز ۴ طبقه نامتقارن به هم متصل شده اند که یک خلا بزرگ را در میان برج به وجود آورده است.

Heckfield Place, UK, by Ben Thompson

8

در این بوتیک هتل بزرگ، معمار و طراح Ben Thompsonشکوه و عظمت یک خانه اربابی گرجستانی را با یک فارم هاوس مدرن ترکیب کرده است. ملک ۴۳۰ هکتاری این هتل شامل امکانات آب گرم، سینما و آمفی تئاتر زیرزمینی و مزرعه ای بزرگ که گل های زینتی را برای مهمانان پرورش می دهد.

Casa Popeea, Romania, by Manea Kella

9

این بوتیک هتل ۱۱ اتاقه در آستانه فروپاشی و نابودی بود تا زمانی که معمار و طراح Manea Kellaتصمیم گرفت بازسازی آن را با ترکیب یک خانه هنری کلاسیک و لوازم مدرن انجام دهد.

Wuyuan Skywells, China, by Anyscale Architecture Design

10

این ساختمان ۳۰۰ ساله زمانی به عنوان مسافرخانه برای بازرگانان و سربازان چینی خدمت رسانی می کرده است و حالا تبدیل به بوتیک هتل جذابی شده است که ریشه های گذشته ساختمان را به خوبی با المان های مدرن ترکیب کرده است.

 

معماری معماری مدرن هتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین