کد خبر: 48050 A

ببینید: باغ‌های معلق آستین در تگزاس آمریکا

ببینید: باغ‌های معلق آستین در تگزاس آمریکا

گیاهان در این مجتمع در حالی که به نما چسبیده‌اند، به سمت پایین سرازیر شده‌اند و آن‌طور به نظر می‌رسد که می‌خواهند خود را به خیابان برسانند.

ایران آرت: شهر آستین با جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر مرکز ایالت تگزاس در جنوب غربی آمریکا است. مراکز دولتی و مجلس عوام و سنای تگزاس در این شهر قرار دارند که با مراکز فرهنگی و طبیعت منحصر به فرد خود به یک مقصد گردشگری بین المللی برای گردشگرانی که به دنبال فرهنگ و فضای سبز هستند، تبدیل شده است.

کلانشهر آستین در سال ۲۰۱۵ به عنوان دومین اقتصاد رو به رشد کشور انتخاب شد. رینی ۷۰ یکی از مجتمع های مسکونی این شهر است که در سی و چهار طبقه و با هدف توسعه مفهوم مسکن عمومی در شهر پویا ساخته شده است.

به گزارش سایت آبگینه، مجتمع مسکونی رینی ۷۰ که در مقیاس محلی با عنوان باغ های معلق آستین شناخته می‌شود، در یکی از منطقه های معروف شهر قرار گرفته است و برای ساکنان خود یک پناهگاه به دور از هیاهوی شهر است. از سطح همکف تا طبقه یازدهم که به عنوان فضایی برای آسایش طراحی شده است، یک فضای سبز دور از انتظار را به نمایش می گذارد و گیاهان در حالی که به نما چسبیده اند، به سمت پایین سرازیر می شوند و آن طور به نظر می رسد که می خواهند خود را به خیابان برسانند.

این فضا بر فراز شهر آستین که می تواند با محیط اطرف خود ارتباط بصری و فیزیکی برقرار کند، از طبیعت شهر الهام گرفته شده است. ضلع شمالی با سایه و نسیم آرام خود یک محل نشیمن دلنشین در کنار آشپزخانه و میزهای غذاخوری ایجاد کرده است.

1

ضلع شرقی این فضا یک موقعیت عالی برای تماشای طلوع خورشید از درون گلخانه فراهم کرده است و ضلع غربی آن خورشید درخشان تگزاس را قاب می کند. ضلع شمالی با سایه و نسیم آرام خود یک محل نشیمن دلنشین در کنار آشپزخانه و میزهای غذاخوری ایجاد کرده است و ضلع جنوبی محلی برای پیاده روی و شست و شوی حیوانات خانگی است.

2

معماری ساختمان طراحی معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین