کد خبر: 48255 A

ببینید: طراحی متفاوت ساختمان واردات جمهوری در لندن

ببینید: طراحی متفاوت ساختمان واردات جمهوری در لندن

مدیر استودیو معماری RHE گفته است که هنگام طراحی این پروژه از مفهوم کار کردن از درون به بیرون استفاده کرده است.

ایران آرت: استودیو RHE با همکاری مشاور املاک Trilogy طراحی ساختمان واردات جمهوری را تکمیل کرده است. این ساختمان یک فضای اداری با کاربری های متعدد و امکانات رفاهی است که در پایتخت انگلستان، لندن واقع شده است.

برای ریچارد هیول ایوانز، مدیر استودیو RHE که شرکت معماری هدایت کننده این پروژه است، جمهوری نمایانگر یک جامعه در حال شکوفایی است. او اعتقاد دارد که فضای اداری باید یک محل شاد و بانشاط برای کار کردن فراهم کند. شما در این ساختمان با یک فضای سرگرم کننده و پر جنب و جوش و پر انرژی رو به رو هستید که یک محل دوست داشتنی برای رفتن و کار کردن است.

به گزارش وبسایت آبگینه، ایوانز گفته است که هنگام طراحی این پروژه از مفهوم کار کردن از درون به بیرون استفاده کرده است. او با استفاده از مبلمان با کیفیت Kontor و پالت صنعتی مصالح در این پروژه توانسته است به میراث سایت پاسخ دهد.

2

تیم معماری این پروژه با رنگ بندی محیط و نورپردازی و گیاهان یک فضای بانشاط ایجاد کرده است، اما ایوانز همچنان اشتیاق دارد که تاکید کند هر واحد به عنوان یک بوم خالی است که میتوانند با آن بازی کنند و مستاجرها می توانند فضا را بر اساس نیازهای خود تغییر دهند. ایده فضا این است که رفته رفته و با اسکان مستاجرها از نظر بصری پیچیده تر خواهد شد و مردم می توانند با استفاده از رنگ های متعدد نور و آثار هنری متفاوت احساسات خود را ابراز کنند.

3

4

5

معماری طراحی داخلی طراحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین