کد خبر: 48945 A

ببینید: برندگان بزرگترین مسابقه طراحی جهان

ببینید: برندگان بزرگترین مسابقه طراحی جهان

برندگان جایزه A Design فهرست برترین طراحی‌های سال ۲۰۲۰ در بخش‌های مختلف معرفی شدند

ایران آرت: مسابقه و جایزه A Design بزرگترین مسابقه طراحی جهان است که بر اساس بهترین طرح‌ها، مفاهیم طرح و تولیدات و خدمات است. این مسابقه یک بستر رقابتی، اخلاقی و عادلانه برای شرکت ها، طراحان و نوآوران از تمام زمینه‌های کاری با سطوح متفاوت تجربه و تمرکز بازار برای رقابت روی آن، فراهم می‌کند. 

جایزه A Design هدفی برای آماده کردن مخاطبان جهانی در خصوص برندگان جایزه دارد تا موفقیت و استعداد آن ها را نشان دهد. مسابقه و جایزه آ تصمیم دارد مانند یک ترکیب کننده عمل کند تا طراحان، شرکت ها، مخاطبان و مطبوعات را به سوی یکدیگر بیاورد و تولیدات و خدمات خوب را برجسته کند، تبلیغات و حمایت از طراحی خوب، طراحان و شرکت های طراحی گرا برای یک آینده بهتر!

به گزارش آرل، برندگان این جایزه معتبر باید هیئت داورانی از متخصصان اعضای مطبوعات ، دانشگاهیان و متخصصان طراحی را تحت تأثیر قرار دهند تا جایزه طراحی A را دریافت کنند. علاوه بر اعتبار، به رسمیت شناختن و تبلیغات بین المللی برای برندگان جایزه، کتاب سالیانه، گواهی نامه، دعوت به شب جشن، حضور در نمایشگاه برندگان و سایر موارد نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.

بخشی از آنچه که جایزه A Design را برجسته می‌کند تنوع دسته بندی آن است که به بیش از 100 دسته مختلف جایزه هایی که  روی نوآوری ، فناوری ، طراحی و خلاقیت تمرکز دارند ، اهدا می‌شوند. از میان این دسته‌ها، موارد مرتبط با محیط ساخته شده عبارتند از معماری ، ساختمان و طراحی سازه،فضای داخلی و طراحی نمایشگاه؛ برنامه‌ریزی منظر و طراحی باغ که در ادامه برندگان امسال این جایزه در بخش‌های ذکر شده معرفی شده‌اند.

1.Hill Wind Hotel & Resort / Huafang Wang

1


 

2.Z Line House / Revano Satria

2


 

3.Cloud of Luster Wedding Chapel / Tetsuya Matsumoto

3


 

4.Solar Skywalks / Peter Kuczia

4


 

5.HK Port Passenger Clearance Building Cross Border Crossing Facility / Aedas

5


 

6.The Linear House / Christos Pavlou

6


 

7.Shanxiao Sales Pavilion / Larry Wen

7


 

8.Warm Transparency Clinic / Yoshiaki Tanaka

8


 

9.Alila Wuzhen Hotel / GOA: LU Hao & ZHANG Xun

9


 

10.Muh Shoou Xixi Hotel / GOA: Shawn Cheung

10

 

معماری طراحی داخلی طراحی جایزه a design
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین