کد خبر: 767 A

رسانه‌های دیجیتال، معماری را تصنعی کرده‌اند؟

رسانه‌های دیجیتال، معماری را تصنعی کرده‌اند؟

«معماری و رسانه‌های دیجیتال» عنوان رویدادی است که در راستای تبیین نقش رسانه‌های دیجیتال در حوزه‌ی معماری برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: «معماری و رسانه‌های دیجیتال» عنوان رویدادی است که در راستای تبیین نقش رسانه‌های دیجیتال در حوزه‌ی معماری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد بهشتی در متن معرفی این رویداد گفته است: «در دنیای رسانه‌های دیجیتال همه‌چیز بیش از پیش در معرض تصنع است؛ بودن، تعامل، ساختن، سکونت کردن و حتی وجودی‌ترین چیزها همچون محبت. برای همین کسانی که مثل من محتاط‌ ترند پرهیز را ترجیح می‌دهند. اما چاره چیست؛ آیا به‌جز سقوط یا پرهیز، راه سومی وجود دارد؟

راه سوم این است که به جای آن‌که ترسان و لرزان این دنیای جدید را نادیده بگیریم و یا منفعلانه اهل آن شویم، فعالانه در این جهان بنا به مزیت‌ها و مختصات فرهنگی خودمان ایفای نقش کنیم.»

PaperLess یک اثر هنری است که به‌صورت فیلم و در قالب اینستالیشن ۳۰ دی‌ماه و ۱ بهمن‌ماه، در کانون معماران معاصر به نمایش گذاشته می‌شود. در این چیدمان هنری، هشت معمار به تشریح نظرات خود در زمینه‌ی رسانه‌های دیجیتالی و مجلات الکترونیکی که در حیطه‌ی معماری فعالیت دارند، می‌پردازند.

محمدرضا حائری، بیژن شافعی، حمیدرضا ناصرنصیر، پرشیا قره‌گوزلو، کاوه فولادی‌نسب، علی اعطا، آرش بصیرت و شهاب میرزاییان هفت معمار افتخاری‌ای هستند که در این فیلم نظرات خود را بیان می‌کنند.

کانون معماران معاصر در شهرک غرب، خیابان حسن‌سیف، کوچه‌ی دوم، پلاک هفت قرار دارد و حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

 

جهان رسانه رسانه های دیجیتال معماری zwnj
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین