کد خبر: 10270 A

شب شنبه ها میزبان اشکان خطیبی می‌شود/ از جان لنون تا جانی‌کش در شب موسیقی راک

شب شنبه ها میزبان اشکان خطیبی می‌شود/ از جان لنون تا جانی‌کش در شب موسیقی راک

اشکان خطیبی پس از چند بار اجرای کنسرت " قلم را بچرخان" در طول یک سال گذشته، بار دیگر این برنامه را به صحنه می‌برد.

ایران‌آرت: مجموعه برنامه های "شب شنبه ها" در بیست و دومین تجربه از دوره چهارم خود میزبان اشکان خطیبی می شود. خطیبی که در سال گذشته نیز در قالب برنامه شب شنبه ها دست به تجربه های جدیدی زده بود، کنسرت "قلم را بچرخان" خود را در آخرین هفته از دوره چهارم شب شنبه ها اجرا می کند.

این گروه که قصد دارد زمستان سال جاری، «قلم را بچرخان 2» را روی صحنه ببرد، در کنسرت پیش‌رو هم قطعات مهم و تأثیرگذار موسیقی راک در دهه 60 تا اواسط دهه 90 مانند  Miss youو Satisfaction (گروه رولینگ استونز)، Come together (جان لنون) ،Break on through (گروه د دورز)،We will rock you  (گروه کوبین)،Have a cigar  (دیوید گیلمور)، Young lust  (دیوید گیلمور)، god's gonna cut you down (جانی کش)،Jigsaw falling  (کریس آیزاک) و Losing my religion (R.E.M) را اجرا می‌کند.

این برنامه شامگاه شنبه 25 شهریور در دو سانس 20:00 و 22:00  در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد رفت.

نیما رمضان، اشکان آبرون، آرش سعیدی، سروش عدل و بردیا امیری، خطیبی را در این اجرا همراهی می کنند. همچنین سهیل دانش اشراقی نیز نقاشی دیجیتال را بر عهده دارد.

مجموعه برنامه های شب شنبه‌ها که با رویکرد تجربه های متفاوت و گفت و گوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می شود، در هفته های گذشته میزبان اجراهای مختلفی در سبک های گوناگون شده و با خلق تجربه های جدید در پرفورمنس موسیقی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

در این مجموعه رضا دادویی (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرایی)، امیر خرازی (مسئول هماهنگی و برنامه ریز)، مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

 

 

اشکان خطیبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین