کد خبر: 10313 A

نامه آقای نوازنده به گلاب آدینه؛ از لحن زیبای مونا فرجاد تا نغمه عاشقانه زنانه

نامه آقای نوازنده به گلاب آدینه؛ از لحن زیبای مونا فرجاد تا نغمه عاشقانه زنانه

«شیرهای خان‌باباسلطنه» تازه‌ترین اثر افشین هاشمی، یک نمایش شادی‌آور موسیقایی (کمدی موزیکال) است که در پردیس شهرزاد به صحنه می‌رود.

ایران آرت: علی قمصری، نوازنده و آهنگساز، پس از تماشای تئاتر موزیکال «شیرهای خان‌ بابا سلطنه» نامه‌ای را خطاب به گلاب آدینه نوشت. این نوازنده تار در نامه خود خطاب به گلاب آدینه، بازیگر این تئاتر، آورده است:

«خانم آدینه عزیز

ببخشید که به خاطر اجرای شیرازم دیر پیام می‌دهم.

اجرای شما چراغ‌های دل من را بار دیگر به روی تئاتر موزیکال روشن کرد. هنر با اخلاق و قابلیت‌های شما خوب طوری گره خورده و من از این که دوست شما هستم به خودم می‌بالم.

از کار ارزشمند جناب هاشمی هم نباید به راحتی گذشت. مولف بودن در ایران کار دشواری است و آفرینش ایشان،  خلق بود نه تولید.

بازیگران ، امن و خاطر جمع بازی می کردند و می‌دانستند نقش‌ها چنان حرفه‌ای تعریف شده‌اند که هر کس مثل کوه پشت دیگری است. همه ستاره بودند و تک قطبی بودن در آن دیده نمی‌شد.

لحنِ زیبای مونا فرجاد هم در کنار بازی مثال زدنی‌اش عاشقانه نغمه‌ای زنانه را به برنامه شما اضافه کرده بود.

آواز جمعیِ خانم‌ها و تریوی جالب «ولشدگان» هم به تناسب هم دیگر نقشی کاملا هماهنگ با کار شما داشتند؛ و بخش بامزه اینکه، شما در بخش‌هایی از همخوانی با گروهِ موسیقی، در جاهایی تحریر هم می‌زدید که نشان دهنده این است که آواز را فراگرفته‌اید و صرفا آدابش را به جا نمی‌آورید.

و چقدر خوب که تیم شما برای شاد کردن مردم ، رساندن پیام فرهنگی و سیاسی و هم دل شدن با آنها ، ادبیات، رسوم و قواعد فارسی را قربانی نکرد.

اجرای شما حرفه‌ای و صمیمی و بی‌تکلف بود و پاسداشت مرز بین شادی هنری و لمپنیسم کار دشواری‌ست که با توجه به سخت بودن خنداندن ایرانیان ، شما توانستید حق مطلب را ادا کنید.

به همه از طرف من سلام برسانید و اشتراک این پیام با آنها و هر کسی از نظرم بلا مانع است.

عشق به همه شما»

 

 

 

گلاب آدینه مونا فرجاد علی قمصری افشین هاشمی نمایش شیرهای خان بابا سلطنه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین