کد خبر: 10567 A

درنادئون آمد/ علاقه‌مندان آکاردئون بشتابند

درنادئون آمد/ علاقه‌مندان آکاردئون بشتابند

جشن امضای آلبوم "درنادئون" به همراه اجرای زنده چهارشنبه برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: جشن انتشار آلبوم «درنادئون» که دونوازی آکاردئون و ویولون به آهنگسازی و اجرای مهرداد مهدی و آسو کهزادی است، روز چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه ١٣٩٦در گالری ایرانشهر برگزار می شود.

مراسم جشن انتشار که شامل اجرای زنده ی دونوازی توسط مهرداد مهدی و آسو کهزادی و امضای آلبوم است از ساعت ١٨ تا ٢١ پذیرای مخاطبان و هنرمندان گرامی خواهد بود . 

مهرداد مهدی پیانیست، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده آثار پیاتزولا در ایران است. او سطح پیشرفته نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. مهرداد مهدی با تجربه هزاران ساعت اجرا در فضای شهر، یکی از پیشگامان موسیقی شهری و اجرای خیابانی در تهران است.

همچنین آسو کهزادی، آهنگساز و نوازنده ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره ی تهران، فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه، هلند است. قطعات وی در ایران، هلند،اسپانیا و آلمان اجرا شده و در زمینه آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.

مراسم جشن انتشار در گالری ایرانشهر واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک 1/69 برگزار می شود.

 

 

مهرداد مهدی آسو کهزادی درنادئون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین