کد خبر: 12306 A

سنت مجید اخشابی: هر 45 روز یک قطعه موسیقی

سنت مجید اخشابی: هر 45 روز یک قطعه موسیقی

مجید اخشابی که در زمینه موسیقی اصیل ایرانی تحصیل کرده، همچنان فعالیت‌هایش را در موسیقی پاپ ادامه می‌دهد.

ایران‌آرت: مجید اخشابی که بیشتر با خواندن تیتراژهای تلویزیونی شناخته می‌شود گفت: تصمیم گرفته‌ایم سنتی را پایه گذاری کنیم که بر مبنای آن هر ۴۵ روز یک بار قطعه‌ای را در فضای مجازی منتشر کنیم که بر همین اساس اثر بعدی آماده است و فکر می کنم تا یک هفته بعد تقدیم مخاطبان شود.

اخشابی ادامه داد: برای یکی از برنامه های تلویزیونی هم تیتراژی خوانده ام که این سریال بعد از ایام ماه صفر روی آنتن می رود. در حوزه های دیگر نیز فعلا مشغول رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی هستم که از سال های گذشته به صورت مستمر ادامه داشت.

این نوازنده سنتور درباره دلایل دوری از فضای موسیقی اصیل ایرانی گفت: همیشه این فکر من را به یاد فرازی از شعر استاد شفیعی کدکنی می اندازد که «چه کنم بسته پایم». من هم با شما موافقم و این از حسرت هایم است که می بینم وقت در حال گذر است اما من مدت هاست در عرصه موسیقی ایرانی و نوازندگی که سال ها برای آن تلاش کردم کاری را انجام ندادم.

او در گفت و گو با مهر عنوان کرد: البته یک آلبوم آماده دارم که به لحاظ محتوایی آماده است اما باید اجرا شود که نواختن قطعات آن پیچیدگی ها خود را دارد اما امیدوارم وقتم اجازه دهم تا این کار را به سرانجام رسانده و سال آینده منتشر کنم.

 

مجید اخشابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین