کد خبر: 12876 A

مشکل حل شد؟/ ارسلان کامکار در راه ارکستر

مشکل حل شد؟/ ارسلان کامکار در راه ارکستر

نوازنده پیشکسوت ویلن پس از دو سال، تمرینات خود را در ارکستر سمفونیک تهران آغاز کرد.

ایران‌آرت: ارسلان کامکار نوازنده پیشکسوت ویولن که اردیبهشت ماه سال ۹۴ از مجموعه ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری استعفا داده بود، از چند روز گذشته با حضور در تمرین های تازه‌ترین کنسرت این ارکستر به رهبری شهرداد روحانی در فهرست نوازندگان اصلی این مجموعه قرار گرفت.

ارسلان کامکار از جمله نوازندگان مطرح ویولن است که طی سال های گذشته حضور فعال و مستمری در ارکسترهای مطرح کشورمان به عنوان «کنسرت مایستر» داشته است. این نوازنده و آهنگساز اردیبهشت ماه سال ۹۴ در حاشیه برگزاری کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به دلیل آنچه از آن به عنوان خستگی یاد کرد، از این مجموعه کناره گیری کرد.

به گزارش مهر، این هنرمند  بعدها طی یک گفتگوی مشروح رسانه ای  پس از طرح انتقاداتی از مدیریت و روند کم پرداخت دستمزد تمامی نوازندگان  در ارکسترهای دولتی بیان کرد: «همین الان توانایی‌اش را دارم که شبی سه چهار ساعت تمرین کنم. هنوز آنقدر غیرت دارم که به عنوان یک نوازنده روی فُرم باشم. علت بیرون آمدنم از ارکستر ناتوانی نبود، از ارکستر بیرون آمدم چراکه نمی‌خواستم با آن رقمِ اندک به عنوانِ حقوق، این همه کار بکنم. راحت بگویم نمی‌خواستم هالو باشم.»

تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ساعت ۲۱ روز جمعه سوم آذر ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود. این مجموعه ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در تالار بزرگ وزارت کشور نیز کنسرتی را برگزار خواهد کرد.

 

شهرداد روحانی ارکستر سمفونیک تهران علی رهبری ارسلان کامکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین