کد خبر: 13643 A

ممنوع الکاری مجید درخشانی پایان یافت

ممنوع الکاری مجید درخشانی پایان یافت

مجید درخشانی همراه با نوازندگان جنوبی در خوزستان به اجرای برنامه پرداخت.

ایران آرت: مجید درخشانی گفت: سه سال بود که در کشورمان روی صحنه نرفته بودم و پس از این مدت شروع بسیار خوبی را تجربه کردم چراکه بچه‌های جنوب، بسیار جوانان خونگرم و دوست داشتنی هستند و تاکنون روزهای خوبی را با این نوازندگان جوان جنوبی پشت سرگذاشته‌ایم و امیدوارم در روز باقی مانده نیز این تجربیات خوب ادامه پیدا کند. البته استقبال بسیار خوبی هم از سوی مردم خونگرم جنوب از کنسرت ما اتفاق افتاد که واقعا دلگرم‌کننده بود.

این آهنگساز و نوازنده تار در ادامه افزود: خوشبختانه الان در خوزستان هستیم و مشغول برگزاری برنامه‌های کنسرت‌های‌مان هستیم. تاکنون 5 اجرا در خوزستان داشته‌ایم که برخی از آنها تمدید شده‌اند؛ ما دو اجرای دیگر در این استان خواهیم داشت سپس روزهای 15 و 18 آذر در رشت کنسرت خواهیم داشت. بعد از آن نیز به تبریز می‌رویم و در دی ماه نیز دو اجرای دیگر در شاهرود و سمنان روی صحنه خواهیم برد.

وی همچنین درمورد حل شدن مشکل ممنوعیتش برای برگزاری کنسرت در استان‌های غیر از تهران عنوان کرد: اوایل تیر به من گفته بودند هیچ مشکلی نخواهد بود و از یک تاریخی به بعد دیگر واقعا مشکلی برای برگزاری کنسرتم در شهرستان‌ها برای‌مان به وجود نیامد و دوستان‌مان برای گرفتن مجوز ارشاد استان‌ها مراجعه می‌کردند که خوشبختانه هیچ مشکلی نبود و انصافا هم همکاری‌های لازم برای انجام این برنامه‌ها صورت گرفته است.

مجید درخشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری کنسرت در تهران نیز گفت: فعلا در حال برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها هستیم و برنامه کنسرت‌هایمان در تهران نیز در سال جدید پیگیری و برگزار خواهد شد.

 

خوزستان مجید درخشانی تار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین