کد خبر: 14637 A

محسن شریفیان به امام جمعه شیراز نامه نوشت/ گذشت، اما تلخ و سخت بود!

محسن شریفیان به امام جمعه شیراز نامه نوشت/ گذشت، اما تلخ و سخت بود!

گروه موسیقی لیان که متشکل از نوازندگان بوشهری است اجازه اجرا در شهر خود را ندارد و چند سالی است این مشکل در شیراز هم به وجود آمده است.

ایران‌آرت: محسن شریفیان درباره بی‌نتیجه ماندن درخواست‌های برگزاری کنسرت در شیراز عنوان کرد: ما در طی این سه سال بار‌ها هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی درخواست کنسرت داده‌ایم. حتی نماینده ما در شیراز بار‌ها به صورت حضوری پیگیر برگزاری کنسرت و دریافت مجوز از اداره ارشاد فارس بوده اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است. ما به دنبال این هستیم که یک کنسرت قانونمند با بلیت‌فروشی برگزار کنیم. بعد از اینکه چهار سال قبل دو کنسرت ما در شیراز لغو شد تا امروز مجوزی دریافت نکرده‌ایم. در بوشهر نیز همین جریان وجود دارد.

محسن شریفیان که برای حل مشکل خود در عدم برگزاری کنسرت دست به دامان دیگر مقام‌های استانی شده، یکشنبه سوم دی نامه‌ سرگشاده‌ای را خطاب به امام جمعه شیراز منتشر کرد و به گلایه از کسانی پرداخت که با قضاوت ناعادلانه، تصویر نادرستی را از شریفیان و گروه لیان برای آیت‌الله ایمانى ایجاد کرده‌اند.

شریفیان در این نامه آورده است:

‎حضرت آیت‌الله ایمانى، امام جمعه محترم شیراز

با درود

‎ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت‌الله حائرى شیرازى، از آنجا که موفق به دیدار شما نشدم و فرستادن پیغام هم کارساز نبود، به ناچار در اینجا گلایه خود را خدمت جنابعالی اعلام می‌دارم. گلایه از کسانى که با قضاوت ناعادلانه، مانع از اجراى من و گروه لیان در شیراز شدند و تصویرى نادرست براى شما ترسیم کردند. موارد کذبى که باعث شد حضرتعالى ما را آنگونه که شنیده شد در نطقتان خطاب قرار دهید! با این حال من و اعضای گروه لیان براى شما از پروردگار سلامتی و عمر طولانى طلب داریم.

‎هر چه بود گذشت، لیکن برای ما تلخ و سخت بود! سخت بود با وجود اینکه در ایام عزاداری نه از سر خودنمایی و ظاهرفریبی که به سبب فرهنگی که در آن بزرگ شدیم، در میان گروه‌های عزاداری باشیم و بعد در‌‌‌ همان سال و دقیقا در‌‌‌ همان روز متهم به اجراى خارج از عُرف در یکی از کشورهای اروپایی بشویم. درد دارد و این درد آنقدر زیاد است که نمی‌توانم در مورد جزئیات آن صحبت کنم.

‎از آن روز‌ها چند سالى گذشت و من هم تمام تلاشم را کردم که از تمام آزارهایی که در این مدت دیده و چشیده‌ام بگذرم!

لطفا راه ارتباطى ما و مخاطبان عزیز تَر از جانمان را در شیراز فراهم سازید.

‎خدا صابران را دوست دارد.

‎محسن شریفیان- سوم دیماه ١٣٩۶

 

محسن شریفیان لیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین