کد خبر: 14934 A

گروه رستاک با قطعات جدید می‌آید/ قطعه‌ای با تنبور برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه

گروه رستاک با قطعات جدید می‌آید/ قطعه‌ای با تنبور برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه

کنسرت گروه رستاک شنبه 23 دی‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: فرزاد مرادی خواننده گروه رستاک درباره اجرای این گروه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: این جشنواره در حال حاضر تنها فستیوال موجود در ایران است که برگزار می‌شود و این هم جای خوشحالی دارد و هم جای تأسف.

این خواننده ادامه داد: اینکه کشوری مانند ایران با تنوع اقوام و به‌موازات گونه‌های موسیقی مختلف تنها دارای یک فسیتوال به این شکل است جای تأسف دارد، اما از این جهت که تنها جشنواره معتبر موسیقی موجود به شمار می‌رود و دارای تنوع اجراهاست باعث خوشحالی است.

او ادامه داد: ما در اجرایمان حدود 10 الی 11 قطعه را که ترکیبی از آلبوم جدید و قطعاتی که برای مردم خاطره‌انگیز هستند به‌علاوه یک قطعه جدید با محوریت ساز تنبور که برای مردم عزیز زلزله‌زده کرمانشاه آماده‌شده را اجرا خواهیم کرد، درواقع ما تمام سعی خودمان را کردیم تا از تنوع تمامی اقوام موسیقی اعم از آذربایجان، جنوب ایران، کرمانشاه، لرستان، گیلان، خراسان و... استفاده کنیم.

مرادی همچنین گفت: برای این اجرا نوازنده مهمان نداریم و همان اعضای قبلی و هسته اصلی گروه حضور خواهند داشت. البته باید اضافه کنم که این کنسرت شامل اتفاقات جدید و نویی است که می‌تواند مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

کنسرت گروه رستاک روز شنبه 23 دی‌ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهد شد.

 

گروه رستاک کرمانشاه تنبور فرزاد مرادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین