کد خبر: 15640 A

داماهی با طعم جز و جنوبی آمد/ دو قطعه جدید

داماهی با طعم جز و جنوبی آمد/ دو قطعه جدید

دو قطعه جدید از آلبوم جدید داماهی با نام‌های "سوپراستار" و "باران اسیدی" رونمایی شد

ایران آرت : کنسرت گروه داماهی شامگاه روز چهارشنبه 27 ماه در دو سئانس در برج آزادی برگزار شد و داماهی قطعاتی از آلبوم "داماهی" و تک‌‌آهنگ‌های جدید خود را که آمیخته‌ای از موسیقی‌های مختلف پاپ، جز و لاتین با موسیقی جنوب کشور بود به مخاطبانش تقدیم کرد.

هنرآنلاین نوشت: کنسرت داماهی به سرپرستی دارا دارایی و خوانندگی رضا کولغانی با اجرای اثر جنوبی "لنج و بیوه" آغاز شد و کولغانی که خودش اصالتاً جنوبی است، این قطعه را به زیبایی اجرا کرد. در ادامه نیز کولغانی قطعات "درد بی‌دردی" و "جاده لغزنده"، از تک آهنگ‌های پرطرفدار گروه در یکی دو سال اخیر را خواند.

در ادامه از دو قطعه جدید از آلبوم جدید داماهی با نام‌های "سوپراستار" و "باران اسیدی" رونمایی شد که این قطعات بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. "مردن مردانه"، "دیوانه سوگند" و "برکت" نیز دیگر قطعات این کنسرت بودند.

از جمله اتفاقات ویژه کنسرت داماهی، اکت‌ها و پرفورم جالب خواننده گروه بود که لحظات هیجان‌انگیزی را برای مخاطبان گروه رقم می‌زد و آن‌ها را وادار به واکنش می‌کرد.

گروه داماهی

داماهی در این کنسرت با رویکردی آزادانه در تلفیق مؤلفه‌های موسیقی محلی ایران (به ویژه موسیقی سواحل جنوب) با ژانرهای متنوع موسیقی بین‌المللی و همچین به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اجرای موسیقی، سعی کرد سلایق مختلفی را با خود همراه کند.

اعضای گروه داماهی برای اجرای این کنسرت را دارا دارایی (سرپرست و نوازنده باس)، حمزه یگانه (کیبورد و بنجو)، ابراهیم علوی (گیتار و عود) و رضا کولغانی (خواننده) تشکیل می‌دادند.

امشب در ادامه اجراهای بخش تلفیقی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، گروه‌های گره و دال در مجموعه فرهنگی برج آزادی روی صحنه می‌روند.

 

گروه داماهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین