کد خبر: 16741 A

پیشنهاد جالب کریس براون به نامزد سابقش / واکنش ریحانا چه خواهد بود؟!

پیشنهاد جالب کریس براون به نامزد سابقش / واکنش ریحانا چه خواهد بود؟!

سجاد مالمیر: خواننده مطرح سبک "آر اند بی" از نامزد سابقش ریحانا درخواست کرد با هم یک تور بزرگ جهانی برگزار کنند.

ایران آرت: کریس براون به ریحانا، بیانسه و برونو مارس پیشنهاد کرد با همکاری یکدیگر یک تور بزرگ جهانی برگزار کنند و اسم این تور را هم "تور جهانی عجیب و غریب" گذاشت.

به گزارش ایران آرت، پیشنهاد کریس براون به سه خواننده مطرح موسیقی آمریکا روز گذشته بازتاب‌های متفاوتی را در سطح رسانه‌های جهان در پی داشت و اکثر رسانه‌ها از این اتفاق به عنوان بمب سال 2018 یاد کردند.

توییت کریس براون

کریس براون درخواستش را روز 9 فوریه از طریق یک توییت اعلام کرد که از همان ابتدا تمامی رسانه‌ها آن را پوشش دادند. توییت براون برای رسانه‌ها و مخاطبان این خواننده شوک‌آور بود، به ویژه ‌این‌که نام ریحانا، نامزد سابق براون هم در این لیست وجود دارد و توییت براون یادآور اتفاقات عجیبی است که سال 2009 بین این دو خواننده رخ داد.

سال 2009 وقتی ریحانا مسیج‌های براون را چک کرد و متوجه شد او با دختر دیگری در ارتباط است، بین این دو درگیری ایجاد شد و در نهایت براون به ریحانا آسیب زد و در دادگاه هم محکوم شد.

ریحانا

آن زمان ریحانا نتوانست در پنجاه و یکمین مراسم جوایز گرمی حاضر شود. بعدها اعلام کرد دلیلش این بوده که کریس براون او را مورد ضرب و شتم قرار داده است و شاید این خاطره تلخی از براون است که ریحانا هرگز فراموشش نکند.

البته براون همچنان معتقد است پیام‌هایی که ریحانا از گوشی او خوانده متعلق به رابطه قبلی‌اش بوده و او خیانتی مرتکب نشده است. او حتی سال 2013 در یک مصاحبه فاجعه‌ای که در سال ۲۰۰۹ رخ داد و باعث جدایی آنها شد را تأسف انگیزترین اتفاق زندگیش عنوان کرد.

با گذشت 9 سال از آن اتفاق، حالا کریس براون پیشنهاد برگزاری یک تور جهانی را به ریحانا، بیانسه و برونو مارس داده و باید دید واکنش ریحانا به این درخواست چیست.

ریحانا بیانسه برونو مارس کریس براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین