کد خبر: 17397 A

ستا‌ره‌های موسیقی بریتانیا معرفی شدند / دوآ لیپا 22 ساله شگفتی‌ساز شد

ستا‌ره‌های موسیقی بریتانیا معرفی شدند / دوآ لیپا 22 ساله شگفتی‌ساز شد

دوآ لیپا و استورمزی معتبرترین جوایز سی و هشتمین دوره جایزه بریت را به خانه بردند.

ایران آرت: مراسم اهدای جوایز بریت، بزرگترین جایزۀ موسیقی بریتانیا، طبق برنامه ۲۱ فوریه ۲۰۱۸ (۲ اسفند ۹۶) برگزار شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد دوآ لیپا، خوانندۀ جوان بریتانیایی با بردن دو جایزۀ مهم، چهرۀ شاخص مراسم امسال بود.

به گزارش نوا، این مراسم که سی‌وهشتمین دورۀ خود را سپری کرد توسط جک وایت‌هال میزبانی شد و هنرمندان بسیاری همچون کندریک لمر، تیمبرلیک، استورمزی، لیپا و بسیاری دیگر قطعاتی از آثار خود را در آن اجرا کردند.

استورمزی جوایز «بهترین خواننده مرد» و «بهترین آلبوم بریتانیایی» را از آن خود کرد و لیپا جوایز «بهترین خواننده زن» و «موفقیت‌آمیزترین اثر هنری» را به خانه برد.

لیپا که جایزۀ خود را از دست میلی بادی براون، ستارۀ نوجوان سریال «Stranger Things» و کایلی مینوگ، خوانندۀ نامدار استرالیایی گرفت هنگام دریافت جایزه گفت: «می‌خواهم از تک‌تک زنانی که پیش از من روی این سِن بوده‌اند تشکر کنم. کسانی که الهام‌بخش دخترانی مثل من شدند و به ما نظرگاهی برای دنبال‌کردن و رویاپردازی دادند. تقدیم به تمام زنانی که روی این سن‌ها تقدیر شدند و جهان را از آن خود کردند.»

استورمزی نیز که جایزه بهترین خواننده مرد را از دست لیتل میکس دریافت کرد گفت: «خدا را شکر می‌کنم. من به همین علت اینجا هستم تا کاری را که باید انجام دهم.»

2018-brit-awards

گروه فو فایترز جایزۀ «بهترین گروه بین‌المللی» را دریافت کرد و به این ترتیب پنجمین جایزۀ بریت را در کارنامۀ کاری خود ثبت نمود. دیو گرول، خوانندۀ گروه در میان سخنانش هنگام دریافت جایزه از بریتانیا تقدیر کرد.

از جمله جوایز مهم دیگر می‌توان به «بهترین تک‌آهنگ انگلیسی» اشاره کرد که به رگ‌اند‌بون من رسید و جایزۀ بهترین «هنرمند مرد بین‌المللی» به کندریک لمر داده شد که در رقابت با دریک و بک توانست پیروزی را از آن خود کند. لرد جایزۀ «بهترین هنرمند زن بین‌المللی» را از آن خود کرد و چون در مراسم حضور نداشت پیام ویدئویی فرستاد.

گوریلاز جایزۀ «بهترین گروه انگلیسی» را دریافت کرد و هرسی استایلز جایزۀ «بهترین ویدئوی انگلیسی سال» را برای قطعۀ Sign Of The Times به خانه برد.

دوآ لیپا استورمزی جایزه بریت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین