کد خبر: 17495 A

حساب خالی دختر الویس پریسلی/ ارثیه 100 میلیون دلاری به 14 هزار دلار رسید

حساب خالی دختر الویس پریسلی/ ارثیه 100 میلیون دلاری به 14 هزار دلار رسید

لیزا ماری پریسلی که سال 1993 در 25 سالگی حدود 100 میلیون دلار از پدر نامدار خود الویس به ارث برده بود، در کمتر از 25 سال تمام آن پول هنگفت را خرج کرد و حالا فقط 14 هزار دلار ته حسابش باقی مانده است.

ایران‌آرت: پریسلی 50 ساله که معلوم نیست این همه پول را کجا و چگونه هزینه کرده، همه تقصیرها را گردن مدیر پیشین خود بری سیگل انداخته و از او به خاطر ندانم‌کاری و مدیریت بی‌پروا به دادگاه شکایت برده است. او مدعی است کاهش خیره‌کننده دارایی‌های مانده از پدرش حاصل اشتباه سیگل در سرمایه‌گذاری‌های ناشیانه در 25 سال گذشته بوده و جالب اینکه آقای مدیر هم مدعی است لیزا در حیف و میل کردن پول یک حرفه‌ای تمام‌عیار و 800 هزار دلار به خود او بدهکار است.

دارایی‌های الویس هنگام مرگ او در 1977 به چند میلیون دلار کاهش یافته بود اما قدرت نام و برند الویس و البته جاذبه‌های گردشگری عمارت گریس‌لند (خانه پریسلی بزرگ در ممفیس، تنسی) باعث افزایش آن تا مرز 100 میلیون دلار شد. به این ترتیب، لیزا ماری در جشن تولد 25 سالگی خود وارث یک ثروت 100 میلیونی شد تا به لطف شهرت پدرش زندگی خود را در کمال آرامش و رفاه کامل بگذراند.

گفته می‌شود فرزند پرحاشیه الویس بخشی از دارایی‌های خود را در شرکت برپاکننده رقابت‌های امریکن آیدل سرمایه‌گذاری کرده بود که با ورشکست شدن آن، پول لیزا ماری هم دود شد و هوا رفت. گزارش‌های اداره مالیات آمریکا نشان می‌دهد درآمدهای بنیاد خیریه پریسلی از سال 2009 به بعد روز به روز رو به کاهش گذاشته و به 26 میلیون دلار در سال رسیده است.

لیزا ماری که پیش از این مدت‌های کوتاه با مایکل جکسن و نیکلاس کیج زندگی کرده بود، سه آلبوم در کارنامه دارد و این روزها درگیر یک مبارزه حقوقی پس از جدایی از شوهر چهارمش مایکل لاکوود است. او مدعی شده 16 میلیون دلار بدهی دارد، در حالی که آقای لاکوود اعلام کرده لیزا ماری هرگز ارزش دارایی‌ها و موجودی حساب‌هایش را آشکار نکرده بود.

الویس پریسلی نیکلاس کیج مایکل جکسون مهدی فروتن لیزا ماری پریسلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین